شهر و شورا -1مرند-۱

جلسه 186 شورای اسلامی شهر مرند برگزار شد

با توجه به نزدیکی به ایام پایان سال ، فعالیت مالی اداری شهرداریها به مراحل حساس خود نزدیک شده و از این رو میبایست ، پرسنل جمعی همت خود را در این روزها دو برابر نمایند.

به گزارش باش خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مرند ،

جلسه عمومی شورای شهر مرند ، به ریاست سردار_مهدی_علیپور با حضور اعصای شورا و با دعوت از مهندس_رضا_اسدی_سرپرست_شهرداری_مرند، مهندس حسینی ، معاونت اداری مالی، مهندس جمشیدی رییس اداره کارگزینی و امور اداری و مهندس محمودی رییس اداره مالی شهرداری مرند  روز شنبه اول بهمن ماه در محل شورای شهر برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش ، رییس شورا با اعلام دستور جلسه و قرایت نامه های واصله ، موارد پیشنهادی را مورد بررسی و در دستور کار قرار داد.

وی در ادامه گفت ؛ با توجه به نزدیکی به ایام #پایان_سال ، فعالیت مالی اداری #شهرداریها به مراحل حساس خود نزدیک شده و از این رو میبایست ، پرسنل جمعی همت خود را در این روزها دو برابر نمایند.

♦️مهدی علیپور با اشاره به #مصوبه_شورا و کاهش عوارض بعنوان بسته تشویقی شهروندان گفت ؛ این فرصت استثنایی که در اختیار شهروندان قرار گرفته است میباید ،

در روز های پایانی سال ، #پرسنل جمعی بصورت دو شیفتی و با #افزایش_ساعات_کاری این فرصت را برای همشهریان مهیا نمایند تا علاوه بر بحث های درامدی برای شهرداری، شهروندان نیز از این فرصت استفاده نمایند.

♦️در ادامه جلسه ، مهندس_اسدی_سرپرست شهرداری مرند نیز با بیان فعالیت حداکثری مجموعه شهرداری در راستای خدمت رسانی به شهروندان افزود؛ بنده و همکاران شهرداری و سازمان های تابعه ، در راستای تحقق #بودجه_مصوب و اهداف  سازمانی ،

بطور شبانه روزی با اجرای پروژه های در دست اقدام از جمله ساماندهی معابر ، سنگفرش پیاده رو ها ، تملک ها و مسیرگشایی ها ، خدمات حمل و نقلی و زیباسازی و فصای سبز شهری ، در صدد تامین رضایت شهروندان عزیز هستیم.

♦️در ادامه جلسه ، و با هدف بررسی وضعیت کاری و بحث حقوق و مزایای پرسنلی و کارگران (شرکتی) و جلوگیری از تضییع حقوق و مزایای کارگران و کارکنان ،  مواردی توسط سایر اعضای جلسه  بحث و مورد بررسی قرار گرفت .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا