اخبار

جشن ۴۴ سالگی جمهوری اسلامی ایران در خداآفرین

شهرستان خداآفرین در نقطه صفر مرزی میزبان جشن چهل و چهار سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به بهانه افتتاح چندین طرح عمرانی، راهسازی و آموزشی با حضور استاندار آذربایجان شرقی بود

شهرستان خداآفرین در نقطه صفر مرزی میزبان جشن چهل و چهار سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به بهانه افتتاح چندین طرح عمرانی، راهسازی و آموزشی با حضور استاندار آذربایجان شرقی بود.

اما وجه ممیزه سفر استاندار #آذربایجان_شرقی به شهرستان #خداآفرین نه در افتتاح حدود ۸۰۰ میلیارد تومان طرح، بلکه حضور وی در میان مردم، نشستن پای صحبت های آنان و قول حل مشکلاتشان بود.

خودروی #عابدین_خرم، در سفر به شهرستان خداآفرین به طور ناگهانی از جاده اصلی خارج شد و راه خود را به سمت روستای «همنشین» کج‌ کرد.

وقتی خودرو در دل روستا مقابل منزلی توقف کرد، پیرمرد و پیرزن مهربان و میهمان نوازی به استقبال #استاندار آمدند که مشخص شد پدر و مادر شهید میرزایی هستند که برای دفاع از دین و وطن از این دیار دلاورپرور برخاسته و برای پیوستن به رزمندگان هموطنش، راه خود را به جبهه های حق علیه باطل کشیده است.
ستاندار آذربایجان شرقی در این دیدار پای صحبت های پدر شهید میرزایی نشست، از او درباره نحوه فعالیت مسئولان و رسیدگی شان به مشکلات مردم پرسید و پیرمرد مهربان با صمیمیت و سادگی تمام به سوال های او پاسخ گفت.

خرم بعد از خداحافظی از خانواده شهید میرزایی و قدردانی از میهمان نوازی آنان برای افتتاح طرح ۱۴ ساله بر زمین مانده پمپاژ آب از رودخانه ارس، در روستای «ابراهیم سمیع» حاضر شد تا این پروژه عمرانی را که ارزش روز آن ۳۰۰ میلیارد تومان بود افتتاح کند.

استاندار آذربایجان شرقی بر طبق روال معمولش، روبان این طرح را نیز به دست خانواده شهید برید تا با بهره برداری از آن ۷۰۰ هکتار از اراضی دیم روستای «ابراهیم سمیع و چند روستای همجوار دیگر زیر کشت آبیاری مکانیزه برود و میزان تولید در هر هکتار از ۱.۵ تن به 8 افزایش یابد.

اما این پایان آیین افتتاح طرح پمپاژ آب «ابراهیم سمیع» توسط شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی نبود و استاندار بعد از آن در میان جوانان روستایی محل حاضر شد و بیش از نیم ساعت با آنان به گفت و گو پرداخت.

جوانان روستا در این دیدار میدانی در کنار استخر آب طرح پمپاژ از دغدغه های مردم گفتند و استاندار آذربایجان شرقی نیز با حوصله تمام به حرف های آنان گوش کرد و در موارد لازم پاسخ گفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا