اخبار

جشنواره ورزشی پرستاران آذربایجان‌شرقی آغاز به کار کرد

جشنواره ورزشی ویژه‌ی پرستاران آذربایجان‌شرقی از امروز، ۱۰ آذر ماه شروع به کار کرد.

غلامحسین صفری، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حاشیه‌ی افتتاحیه این جشنواره در گفت‌وگو با خبر نگار  اظهار کرد: ۱۶ الی ۲۳ آذرماه مصادف با هفته پرستار و میلاد حضرت زینب کبری(س) برنامه‌های هفته‌ پرستار را در استان شروع کردیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوعی را برای این هفته در نظر گرفتیم که جشنواره ورزشی نمونه‌ای از آنها است که با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی پرستاران در راستای خدمت‌رسانی به مردم افزایش یابد.

وی افزود: رشته‌های ورزشی متنوعی را برای خواهران و برادران در دو حالت تیمی و انفرادی در نظر گرفتیم که اختتامیه آن نیز ۲۲ آذر ماه در مرکز همایش رازی خاوران برگزار خواهد شد.

محمدصادق طیار، مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مسابقات ورزشی جشنواره ویژه پرستاران استان با حضور تیم‌های مراکز درمانی شمس، الغدیر ناجا، نیکو کاری، عالی‌نسب و امام خمینی(ره) کلیبر، هریس و بناب، امام رضا(ع)، سینا، الزهرا، اسدآبادی، کودکان طالقانی، شهیدمدنی، رازی و معاونت درمان در رشته‌های تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، دارت خواهران و برادران، داژبال (خواهران )و طناب کشی (برادران) و با حضور ۲۰۰ نفر شرکت کننده برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات تنیس روی میز خواهران و امادگی جسمانی برادران در اولین روز این جشنواره برگزار شد.

وی در پایان افزود: از همکاری صمیمانه مدیریت تربیت بدنی دانشگاه به ریاست جناب آقای دکتر یاوری و همکاران تربیت بدنی تشکر و قدردانی می‌کنم.//ایسنا

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا