اخبار

جشنواره مجازی همگفت جوانان آسیب ستیز در قزوین برگزار می‌شود

جشنواره مجازی همگفت جوانان آسیب ستیز در قزوین برگزار می‌شودنادر میرزایی روز دوشنبه با اعلام این خبر،  اظهار داشت: این جشنواره، موضع جوانان در مقابله با  آسیب‌های اجتماعی است که همیشه آنها را به عنوان یک جوان تهدید می‌کند.
این مسوول گفت: در این جشنواره، جوانان با بیان یک جمله که نشان از آگاهی، اندیشه، باور و اراده آنها برای آغوش کشیدن امنیت است، شرکت می‌کنند.
وی افزود: خشونت، اعتیاد،  گم شدگی هویت و آسیب‌های دیگر خطراتی برای جوانان هستند و این جشنواره سعی دارد نگرش جوانان در مقابله با این آسیب‌ها را بیان کند.  
میرزایی ادامه داد: افراد برای شرکت در این جشنواره، جملات خود را مقابل دوربین موبایل خود ابراز داشته و به آدرس مجازی جشنواره ارسال می‌کنند و هیات داوران جشنواره، آثار رسیده به دبیرخانه را از سه جهت مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه نگارش و محتوای جمله مثل موضوع، ساختار انشایی و نیز زیبایی و ظرافت ادبی جمله در ابتدا مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، افزود: گویش و بیان، مثل بیان خوب و درست جمله، خلاقیت در بیان،  تن و آهنگ صدا و نیز جنبه نمایشی مانند زبان بدن و ابراز احساسات در چهره از دیگر موارد ارزیابی آثار است.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین، مهلت ارسال آثار را تا ۲۰ تیرماه سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: مراسم اختتامیه این جشنواره به صورت مجازی و زنده برگزار می‌شود و به نفرات برتر، تندیس جشنواره همراه با جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا