اخبار

جرایم تامین اجتماعی واحدهای تولیدی بخشوده می‌شود

جرایم تامین اجتماعی واحدهای تولیدی بخشوده می‌شودمیثم زالی روز چهارشنبه در بازدید از یک شرکت تولیدی در شهرک صنعتی البرز قزوین که  از سال ۸۲ به علت زیان انباشته دچار رکود گردیده است، افزود: دولت حمایت از واحدهای تولیدی را در شرایط سخت اقتصادی در دستور کار دارد و اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم را در این زمینه اندیشیده است.
وی اضافه کرد: در این راستا علاوه بر دریافت مصوبه برای بخشودگی جرایم تامین اجتماعی واحدهای تولیدی، برای بخشودگی جرایم مالیاتی صنایع نیز یک مصوبه از ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا گرفته‌ایم که تا ۹۰ درصد جرایم آنها تا ۳۱ خردادماه سال جاری مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.
این مسوول افزود: همه کارفرمایان، مشمول این مصوبه هستند به شرطی که تولید و اشتغال خود را تا پایان سال ۹۹ حفظ کنند و فهرست بیمه آنها باید همان فهرست سال ۹۸ باشد.
زالی گفت: برای بخشودگی مالیاتی،اختلاف نظری در ماده ۱۶۷ با سازمان امور مالیاتی داریم که امیدواریم با همکاری دستگاه‌ها برای رفع آن تلاش کنیم.
وی گفت: یک مصوبه هم در کارگروه ملی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید داشتیم و آن وضع مشوق شامل کاهش پنج درصدی نرخ عملکرد مالیات برای واحدهایی است که اشتغال خود را تا پایان سال ۹۹ حفظ کنند.
وی در ادامه از چهار واحد تولیدی استان بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا