اخبار

ثبت یک مورد وقف جدید در میانه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میانه از ثبت یک مورد وقف جدید در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میانه از ثبت یک مورد وقف جدید در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام فریدون مطهری در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: #وقف جدیدی در روستای «#زناری» شهرستان میانه شامل یک قطعه زمین به مساحت ۹۵ متر مربع برای توسعه شبستان زینبیه مسجد حضرت عباس (ع) این #روستا توسط #وراث مرحوم ایمانقلی ایاضی وقف شده است که امیدواریم ثواب تمامی #عزاداری‌های این مسجد به حساب این عزیز سفر کرده نوشته شود.

وی افزود: امامزاده سید اسماعیل #میانه از نوادگان امام جعفر صادق(ع) یکی از امامزادگان شاخص استان بوده که از چند روز مانده به آغاز محرم تا پایان آن، عزاداری‌های اباعبدالله(ع) در سطح شهر #میانه با محوریت این #امامزاده و #مسجد جامع شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که فرمایش #مقام_معظم_رهبری در خصوص «قطب فرهنگی شدن امامزادگان» در این شهرستان انجام گرفته است، گفت: تمامی فعالیت‌های #مذهبی و #فرهنگی شهرستان با محوریت امامزاده سید اسماعیل در حال انجام است.

مطهری با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی و حضور مبلغان #غیربومی از قم در این شهرستان، اظهار کرد: این مبلغان تا اول شهریورماه سالجاری در جوار امامزاده سیداسماعیل حضور یافته و به #سوالات و #شبهات مردم عزیز پاسخ می‌دهند. با لطف و عنایت خداوند متعال، استقبال دانش آموزان از کلاس‌های این طرح گسترده بوده و کلاس‌های مربوط به سبک زندگی هم با حضور اساتید حوزوی و خانواده‌های عزیز شهرستان برگزار می‌شود. از فرصت اوقات فراغت تابستان در شهرستان به بهترین وجه بهره می‌گیریم.

وی با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی چهل و ششمین دوره #مسابقات سراسری قرآن کریم در میانه، اظهار کرد: این مسابقات با حضور متسابقین شهرستان میانه و هشترود روز گذشته در میانه به اتمام رسیده و شرکت کنندگان در رشته‌های مختلف در دو بخش خواهر و برادر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا