اخبار

تیم قدیمی‌تبریزی‌ها روی هوا/ اینجا هم پای زنوزی در میان است!

ماشین‌سازی در آستانه آغاز مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور وضعیت نامشخصی دارد و معلوم نیست مشکلات این تیم چه زمانی حل خواهد شد.

به گزارش باش خبر وبه نقل از آناج، ماشین‌سازی که پس از یک فصل کابوس‌وار در لیگ برتر به مسابقات لیگ دسته اول سقوط کرد و تنها نماینده فوتبال آذربایجان در فصل جدید لیگ آزادگان است، در آستانه آغاز این مسابقات وضعیت نامشخصی دارد.

تیم ریشه‌دار تبریزی‌ها که در سالیان اخیر به مانند فرزند سر راهی بوده و مالکیت آن همواره دست به دست شده است، برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول با بحران بزرگی روبرو است، جایی که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

با توجه به اینکه امتیاز باشگاه ماشین‌سازی بطور قطعی به مالک فعلی منتقل نشده و در سازمان ثبت شرکت‌ها به ثبت نرسیده است، این تیم حق ثبت قرارداد با بازیکنان جدید را ندارد و همچون تیم همشهری از نقل‌وانتقالات محروم است.

بر اساس پیگیری خبرنگار آناج، علت عدم انتقال امتیاز به بدهی‌های مالی و مطالبات ۳ بازیکن خارجی با اسامی‌مانوئل فرناندز، فرناندو دخسوس و مگنو باتیستا به مبلغ ۴۲۳ هزار دلار برمی‌گردد که باعث بلوکه شدن حساب‌های باشگاه ماشین‌سازی و بسته شدن پنجره این تیم شده است.

این درحالی است که تیم سبزپوش تبریزی اکثر بازیکنان فصل گذشته خود را هم از دست داده‌ و اتابک زارعی تنها بازمانده از ترکیب این تیم در لیگ بیستم است! نکته عجیب اینکه این اتفاق در پنجره تابستانی فصل قبل نیز رخ داد.

اما در شرایطی که مسئولان باشگاه ماشین‌سازی از خلف وعده‌های محمدرضا زنوزی مالک قبلی این باشگاه گلایه کرده‌اند، زنوزی به آن‌ها خبر داده است که تنها بدهی مربوط به بازیکنان سابق گسترش فولاد را پرداخت خواهد کرد.

درحال حاضر، قدیمی‌ترین تیم فوتبال تبریز در انتظار رفع مشکل انتقال مالکیت و باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات است و باید منتظر ماند و دید که این تیم بالاخره چه زمانی از اوضاع نابسامان کنونی خود خارج خواهد شد؟

گفتنی است، با تصمیم مسئولان باشگاه ماشین‌سازی تبریز، علیرضا اکبرپور در نیمکت این تیم ابقاء شد و در فصل جدید لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور هدایت سبزقبایان فوتبال آذربایجان را بر عهده خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا