اخبار

تیم توفارقان آذرشهر در آستانه حذف

هفته گذشته، تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر در هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور میزبان صنایع هرمزگان بود که این بازی در دقیقه پایانی در پی اعتراض نماینده استان و خودداری این تیم از ادامه مسابقه به‌صورت نیمه‌ کاره باقی ماند!

به گزارش باش خبر وبه نقل از آناج، هفته گذشته، تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر در هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور میزبان صنایع هرمزگان بود که این بازی در دقیقه پایانی در پی اعتراض نماینده استان و خودداری این تیم از ادامه مسابقه به‌صورت نیمه‌ کاره باقی ماند!

بر اساس این گزارش، دیدار دو تیم در فاصله ۵۶ ثانیه به #پایان_کوارتر چهارم‌‌ و پایان کار با نتیجه ۶۹ بر ۶۰ به سود #صنایع_هرمزگان در جریان بود که #تیم_توفارقان‌‌ با اعتراض به داوری #بازی را رها کرد تا ثانیه‌های پایانی برگزار نشود.

پس از این اتفاقات و درحالیکه فیلم وقایع رخ داده در بازی در اختیار پایگاه خبری  قرار داشت، خبرنگار ما در تماسی با سیامک گوهرخانی، رئیس هیات بسکتبال استان موضوع را پیگیری کرد.

اما ریاست هیات بسکتبال زیربار بیرون کشیدن تیم توفارقان از زمین نرفت و درنهایت با اصرار فراوان خواستار عدم انتشار خبر‌‌ و فیلم اتفاقات این مسابقه برای جلوگیری از باخت فنی توفارقان و حذف این تیم از جدول مسابقات شد.

با توجه به اینکه نماینده آذرشهر پیش از این با عدم سفر به گرگان یک باخت فنی در کارنامه‌اش به ثبت رسیده بود، در صورت دومین باخت فنی طبق قانون برگزاری بازی‌های لیگ برتر بسکتبال از دور مسابقات کنار گذاشته می‌شد.

اما خبر و فیلم اتفاقات این بازی درحالی بنابه مصلحت ورزش استان منتشر نشد که حالا پنهانکاری مسئولان هیات بسکتبال استان افشا شده و خبر می‌رسد فدراسیون بسکتبال کشور‌ با ثبت باخت فنی برای تیم توفارقان، این تیم را از دور مسابقات لیگ‌برتر کنار گذاشته است.

جالب اینکه در گفت‌وگوی ما با رئیس هیات بسکتبال استان، این مقام مسئول در واکنش به این سوال که وقتی ناظر فدراسیون در بازی حضور داشته چطور خواهان سرپوش گذاشتن بر این اتفاقات هستند، با توسل به خواهش و تمنا از انتشار فیلم ممانعت کرد.

خواهش و تنمایی که به نظر نتوانسته نظر ناظر و داور مسابقه و فدراسیون بسکتبال را جلب کند! و شاید آقایان مسئول از این پس شیوه‌های مدیریتی صحیح‌تر را جایگزین مدیریت ملتمسانه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا