اخبار

توهین به رییس جمهوری، توهین به آرای مردم است

فعال سیاسی و استاد دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز گفت: مردم با شرکت در انتخابات و رای حداکثری رییس جمهوری را انتخاب کرده‌اند و کسانی که به رییس جمهوری توهین می‌کنند در واقع توهین آن‌ها به رای مردم است.

محمدباقر بهشتی، روز یکشنبه در گفت و گو باخبرنگار با بیان اینکه رییس جمهوری مقاوم دوم کشوری است، افزود: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، توهین به رییس جمهوری جرم است و باید قوه قضاییه به این موضوع ورود کرده و این اقدام را مهار کند.

وی اظهار داشت: این اقدام جمعی از افراد تخلف بارز بوده و دادستانی باید مثل دوره قبلی با توهین کنندگان به رییس جمهوری برخورد قانونی کند و جلوی این گونه اقدامات را بگیرد.

فعال سیاسی و استاد دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز گفت: توهین به رییس جمهوری، توهین به پست و جایگاه مقام دوم نظام بوده و توهین کنندگان با این اقدام خود به نوعی به کل نظام توهین می کنند.

بهشتی، با اشاره به شعار توهین کنندگان، ادامه داد: این افراد با این شعار خود به نوعی رییس جمهوری کشورمان را در حد رژیم صهیونیستی قرار می دهند و این کار آنان جرم سنگینی دارد و باید قوه قضاییه با آن ها برخورد کند.ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا