اخبار

توزیع ۴۰ تُن مرغ منجمد در بازار آذربایجان‌غربی

توزیع ۴۰ تُن مرغ منجمد در بازار آذربایجان‌غربیمحمد دهقان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرغ منجمد به اندازه کافی برای تأمین نیاز مردم آذربایجان‌غربی در انبارهای پشتیبانی امور دام ذخیره سازی شده و در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد.
وی بیان کرد: همچنین در خصوص تأمین گوشت مرغ در استان مشکلی وجود ندارد و جوجه‌ریزی خوبی انجام شده است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان‌غربی گفت: توزیع مرغ منجمد تا عادی شدن قیمت مرغ در سطح عرضه ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: قیمت مصوب گوشت مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است و فروش خارج از قیمت مصوب گران‌فروشی محسوب شده و با متخلفان مطابق قانون نظام صنفی برخورد می‌شود.
وی ادامه داد: مردم در صورت مشاهده توزیع خارج از شبکه کالاهای اساسی و یا توزیع با قیمت بالاتر از قیمت مصوب دولتی همچنین کم فروشی، گران‌فروشی، احتکار و هرگونه تخلف صنفی را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن وتجارت در سراسر استان در میان بگذارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.
رسیدگی به قیمت‌ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طول سال از وظایف سازمان صنعت، معدن و تعزیرات حکومتی است؛ چهار درصد از واحدهای صنفی کشور در این استان قرار دارد.
۱۰۳ هزار و ۳۹۱ واحد دارای پروانه در این استان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۲۰ هزار و ۵۶۷ مورد در بخش تولید، ۴۹ هزار و ۹۷۱ واحد در بخش توزیع، ۱۳ هزار و ۶۴۹ واحد در بخش خدمات و ۱۹ هزار و ۱۹۷ واحد نیز در بخش خدمات فنی فعالیت می‌کنند، این تعداد واحد پروانه‌دار در قالب ۱۷ اتاق اصناف و ۲۳۵ اتحادیه صنفی فعالیت می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا