اخبار

تمرین مشترک امداد هوایی کلانشهر تهران با سناریوی بحران زلزله فرضی

سومین تمرین مشترک امداد هوایی کلانشهر تهران با سناریوی بحران زلزله فرضی به بزرگی ۷ ریشتر با حضور دستگاه ها و مقامات مسئول برگزار شد، این مانور با اعلام شهردار تهران و با رمز یاحسین آغاز شد.

از وزارت دفاع، اجرای ماموریت اطفاء حریق و امداد هوایی با محوریت مرکز کنترل و پشتیبانی اطفاء حریق هوایی وزارت دفاع و بهره گیری از ظرفیت انواع بالگرد، پهپاد و هواپیمای نیروهای مسلح تمرین و در دستور کار قرار داشت.

در این مانور با استفاده از سه فروند هواپیما، ۶ فروند بالگرد، سه فروند پهپاد و تجهیزات ارتباطی- میدانی صاایران، عملیات مختلف شناسایی، انتقال نفرات و تجهیزات و انجام عملیات اطفاء حریق در محدوده بوستان تمرین شد و همچنین عملکرد #پهپاد #آتشنشان سازمان #صنایع_هوایی #وزارت_دفاع ارزیابی گردید که این پهپاد ماموریت های محوله خود در این تمرین مشترک را با موفقیت به پایان رساند.

بر اساس این گزارش، محوریت عملیات امداد و اطفاء حریق هوایی با رئیس مرکز اطفاء حریق هوایی وزارت دفاع؛ کاپیتان نوری بود که در تعامل با #ستادکل_نیروهای_مسلح ، هوافضا و هوانیروز آجا و س.پ.ا.ه صورت پذیرفت‌.

در این مانور به طور گسترده ای از تجهیزات، محصولات و ظرفیتهای مجموعه های تابعه وزارت دفاع مانند صنایع هوایی، سازمان جغرافیایی، صاایران و.. استفاده گردید. /ایلنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا