اخبار

تفاهم شرکت گاز استان با مرکز پژوهش شورای اسلامی برای همکاری‌ دوجانبه

شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و مرکز پژوهش شورای اسلامی تبریز تفاهم‌نامه همکاری در زمینه نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی امضا کردند.

به گزارش باش خبر ، نادر کمالی مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به اینکه #توزیع #گاز ایمن در بین مردم دغدغه شرکت گاز استان است، گفت: متأسفانه سهل و ساده‌انگاری نکات ایمنی در زمان مصرف گاز طبیعی، #حوادث جبران‌ناپذیری در پی داشته و با تلفات جانی، چندین خانواده را #داغدار کرده است.

وی اظهار داشت: بحث مصرف ایمن از گاز طبیعی مستلزم همراهی مردم در رعایت نکات ایمنی و دست همت دستگاه‌های اجرایی استان در دایره شمول مسئولیت‌های اجتماعی برای سیاست‌گذاری‌های کلان در راستای کاهش آمار حوادث ناشی از گاز طبیعی است.
کمالی تصریح کرد: پژوهش‌های علمی و مطالعه رفتار اجتماعی و چالشی کردن مباحث ایمنی مردم در سیاست‌گذاری‌های کلان زمینه‌ساز جهاد همگانی در کاهش حوادث خواهد بود و شرکت گاز در مسیر تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود از تمامی توان در اطلاع‌رسانی، آموزش و فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز تلاش خواهد کرد.
روح اله رشیدی، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت گاز نهادی تأسیسی پس از انقلاب اسلامی بوده و به‌رغم نوپا بودن با توسعه ایمن خطوط و شبکه‌های گازرسانی در اقصی‌نقاط استان عدالت اجتماعی را در این حوزه تحقق بخشیده و اکنون نیز ماهیت خدماتی خود در قالب مسئولیت‌های اجتماعی، دغدغه حفظ جان مردم با رعایت نکات ایمنی در سیستم گازرسانی داخل منازل را دارد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای #شورای_شهر و کارگروه‌های تخصصی در مطالبه‌گری حقوق مردم و طرح مسائل و #مشکلات اجتماعی توضیح داد: بدیهی است همکاری‌های مشترک حوزه پژوهش و صنعت و نگاه علمی و ساختاری زمینه تحقق مسئولیت‌های اجتماعی را فراهم خواهد ساخت.
لازم به ذکر است تشکیل کارگروه‌های تخصصی، بهره‌گیری از نتایج پژوهش‌های ارزشمند پیشین در حوزه #مطالعه رفتار #اجتماعی و توجه به متغیرهای زمینه‌ای بومی و پیشنهادها اجرایی در حوزه مصرف ایمن و بهینه گاز از سرفصل‌های مورد بررسی در این دیدار مشترک بوده است./انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا