اخبارتبریز-1

تعیین مدیرعامل، درخواست کارگران از شرکت/ مطالبه کارگران به حق بود

در روز گذشته کارگران شرکت سمتکو تبریز با اعلام برخی از مشکلات دست به اعتراض در این مجموعه زدند. انتخاب مدیرعامل برای این شرکت و مشکلات تولید از جمله مواردی بود که باعث شد این کارگران دست به اعتراض بزنند.

یکی از کارگران این شرکت در این خصوص گفت: مطالباتی که داشتیم به حق بود و حدود دو ساعت مطالبات را به مدیران ارائه دادیم و چند نفر به عنوان نماینده با مدیران جلسه برگزار کردند و مابقی کارگران به کار برگشتند.

یکی دیگر از کارگران شرکت سمتکو تبریز در خصوص مطالبه کارگران عنوان کرد: مطالبه ما در راستای پیشرفت شرکت بود؛ زیرا افت تولید داشتیم در حالیکه شرکت ما یکی از بهترین شرکت‌ها در سطح ایران است. به خاطر تعصبی که این شرکت داشتیم نمی‌خواستیم بیشتر از این تولیدات افت پیدا کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حقوق شما پرداخت نشده است، اظهار داشت:مشکل حقوق نداشتیم بلکه مشکلات را با مدیران شرکت مطرح و حل کردیم.

علیزاده، مدیرعامل شرکت سمتکو هم در گفت‌وگویی با صداو سیما ابراز داشت: موضوعی که در رسانه‌های معاند تحت عنوان اعتصاب کارگران شرکت مطرح شد خبرسازی بود و خواسته کارگران انتخاب مدیرعامل جدید بود چون شرکت با سرپرستی اداره می‌شد.

وی ادامه داد: درخواست برای تعیین مدیرعامل به خاطر مطرح کردن خواسته‌های کارگری و پیگیری آن بود که البته قبلا حکم انتصاب بنده صادر شده بود و امروز ابلاغ و معارفه انجام شد.

مدیرعامل سمتکو تبریز تاکید کرد: تمام فعالیت‌های شرکت به صورت عادی در حال انجام است، بنده هم چون نیروی انسانی را سرمایه کار می‌دانم امیدوارم بتوانم با پیگیری مطالبات کارگران مشکلات کارگران را حل و تولید را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر تولید و رفع موانع آن تلاشمان برای افزایش تولید را انجام خواهیم داد و خوشبختانه روند تولید در این شرکت هم ادامه دارد.//اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا