اخبار

تضمین آینده درخشان صنعت هسته‌ای با خون «علیمحمدی‌»‌ها

«جنتلمن‌های پای میز مذاکره» به ناحق «دانشمندان هسته‌ای ایران» را ترور کردند تا ثابت کنند به کمتر از نابودی «نهضت علمی ایران اسلامی» قانع نیستند.

موتور بمب‌گذاری شده را‌ از قبل به یک درخت بسته بودند. قیطریه تهران، در فاصله یک متری مقابل منزلش تا 7:30 روز ۲۲ دی ۱۳۸۸ با کنترل از راه دور، استادتمام فیزیک ذرات بنیادی دانشگاه تهران را به شهادت برسانند. آن موعد رسید و خون دکتر مسعود علیمحمدی «در راه جهاد علمی» بر زمین ریخته شد. «جنتلمن‌های پای میز مذاکره» این‌طور به ناحق «دانشمند هسته‌ای ایران» را ترور کردند تا ثابت کنند به کمتر از نابودی «نهضت علمی» ما قانع نیستند. «دکتر مسعود علیمحمدی» از دانشمندان و نخبگان برجسته‌ هسته‌ای کشور همچون دیگر «شهدای هسته‌ای ایران» در عرصه علم «بسیجی‌وار» تلاش کرد و سبب پیشرفت رشک‌آور ایران اسلامی شد.

«دکتر مسعود علیمحمدی» در دوران دفاع مقدس، پس از عملیات خیبر بنا به دستور مسئولین لشکر 7 ولی‌عصر(عج) در سمت مسئول تعاون و فرمانده گردان انصار لشکر مشغول به خدمت شد.

او با وجود داشتن صدها مقاله و امکان جذب در بهترین مراکز تحقیقاتی و پژوهشی جهان، در ایران ماند و حتی در روزهای غبارآلود فتنه ۸۸ سعی می‌کند تا دیگران را به عقلانیت و منطق ترغیب کند و دانشگاه آسیب نبیند.

استادتمام فیزیک دانشگاه تهران بامداد ۲۲ دی سال ۱۳۸۸ در سن ۵۰ سالگی، به هنگام خروج از منزل در عملیات تروریستی عناصر استکبار جهانی و صهیونیسم بر اثر انفجار بمب کنترل از راه دور ترور شد و به درجه رفیع شهادت رسید.

پیکر «دکتر مسعود علیمحمدی» پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۸۸ با حضور انبوه تشییع‌کنندگان در جوار امامزاده علی‌اکبر(ع) در محله چیذر تهران به خاک سپرده شد.

20 آذر ۱۳۸۹ وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد موفق به دستگیری عامل این بمب‌گذاری شده است. در همین ارتباط اعترافات تلویزیونی فردی به نام مجید جمالی فشی از صداوسیمای ایران پخش گردید. در این مصاحبه فرد یادشده به نقش خود در ترور «دکتر مسعود علیمحمدی» اعتراف می‌کند که آموزش‌های مورد نیاز برای این ترور را در سفری به اسرائیل و دوره‌هایی را زیر نظر مامورین موساد دیده ‌است.

همان ایام، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی شهادت استاد دانشمند دکتر مسعود علیمحمدی را تسلیت گفتند. /کیهان

#مسعود_علیمحمدی #دانشمند #دکتر #دفاع_مقدس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا