اخبار

تشریح آخرین وضعیت مصدومان تراکتور

پزشک تیم فوتبال تراکتور آخرین وضعیت مصدومیت بهزاد سلامی، محمد آقاجان‌پور و محمد نادری را تشریح کرد.

کامران فخیمی اظهار داشت: بهزاد سلامی در تمرین بیستم مردادماه بدون برخورد فیزیکی دچار پیچ خوردگی از ناحیه زانو شد که کادر پزشکی با انجام اقدامات اولیه، از حضور این #بازیکن در ادامه #تمرینات ممانعت کرد. صبح روز 21 مردادماه، از پای این #بازیکن ام آر آی گرفته شد که بر اساس نتایج آن، بررسی‌های کادر پزشکی تیم و مشورت با پزشک متخصص ارتوپد، مشخص شد که #رباط_ACL این #بازیکن دچار پارگی شده است.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم با پزشک جراح صورت گرفته و سلامی طی هفته آتی به #تهران مراجعه خواهد کرد تا پس از دریافت ام آر آی ثانویه، زمان عمل جراحی پای مصدوم‌اش مشخص شود. طبق پیش بینی‌ها حدأقل شش ماه تا بازگشت این #بازیکن به #تمرینات، زمان نیاز است.

فخیمی در خصوص مصدومیت محمد آقاجان‌پور، گفت: #آقاجان‌پور در آخرین جلسه تمرینی قبل از بازی با #پرسپولیس از ناحیه همسترینگ احساس کشیدگی داشت که بلافاصله ام آر آی از پای این بازیکن گرفته شد و براساس نتایج آن، #کشیدگی_همسترینگ مشاهده شد. این بازیکن در کلینیک باشگاه فیزیوتراپی می‌کند و طی روزهای آتی به تمرینات گروهی تیم ملحق خواهد شد و حتی احتمال دارد به #بازی پیش رو برسد.

پزشک تیم #تراکتور در رابطه با میزان مصدومیت محمد نادری در بازی مقابل #پرسپولیس، توضیح داد: محمد نادری در نیمه دوم بازی روز گذشته دچار کشیدگی همسترینگ شد و میزان دقیق مصدومیت او پس از بررسی نتایج ام آر آی، مشخص خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا