اخبار

تسریع در پروژه‌های مشارکتی شهرداری و قرارگاه خاتم الانبیا

معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مسائل کلان عمرانی شهر تبریز باید با مساعی و همفکری مسئولین شهری و استانی پیگیری شده و با رفع موانع موجود در این مسیر، دستیابی یه اهداف تبیین شده محقق شود.

جواد رحمتی در حاشیه جلسه شورای راهبردی پروژه‌های مشارکتی شهرداری تبریز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در گفتگو با خبرنگار شهریار افزود: بر اساس روند جلسه‌های کمیته راهبردی، در این جلسه نیز مقرر شد از طریق همکاری با دستگاههای ذیربط، در راستای هدایت پروژه‌‎ها و رفع موانع احتمالی اقداماتی صورت گیرد.
رحمتی با تاکید بر لزوم استفاده از امکانات ملی گفت: برای ساماندهی مشکلات فرا شهری موجود که خارج از حیطه وظایف شهرداری است باید از توانمندی‌ها و  امکانات ملی استفاده کرده و کمک بگیریم.
او ادامه داد: به طور مثال در حوزه جلوگیری از مخاطرات احتمالی برای شهر تبریز و موضوعاتی همچون سیل و زلزله نیازمند اتخاذ تمهیداتی هستیم. در زلزله تاکید بر بحث اسکان موقت و فراهم سازی برخی زیرساخت ها و در هنگام وقوع سیل نیز کنترل سیل قبل از ورود به شهر باید از طریق امکانات ملی پیگیری شود چرا که حوزه آبریز شهرها در خارج از شهر قرار گرفته و جزو وظایف شهرداری نیست.
معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در مسائل شهری نیز وظیفه اصلی با مجموعه شهرداری بوده و عمده وظایف هیات راهبردی این پروژه‌های مشارکتی هم بر عهده شهرداری است.
رحمتی با اشاره به اینکه سرعت انجام این پروژه ها به تازگی تسریع یافته است، گفت: انتظار داریم با پیگیری‌های دقیق و همراهی منسجم در مجموعه، سرعت اجرای پروژه‌ها بیش از پیش افزایش یابد.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا