اخبار

تراکتـور در پیچ و خم یک انتخاب/ میلی به تغییر هست؟

به گزارش  باش خبر وبه نقل از آناج، تراکتور در پیچ و خم انتخاب سرمربی قرار دارد و شمارش معکوس برای معرفی سکاندار جدید این تیم آغاز شده اما موضوع نگران کننده در بینابین این پروسه حساس، جولان دلالان است که به دنبال سوءاستفاده از فضای موجود و قالب کردن گزینه خود به تیم محبوب پرشورها هستند.

سیستم باشگاه تراکتور به گونه‌ای است که مالک این باشگاه اعتقاد ویژه‌ای به استفاده از واسطه‌ها دارد و برای اثبات این مدعا هم می‌توان به مصاحبه او با برنامه ورزش و مردم استناد کرد. مصاحبه‌ای که به اعتقاد برخی ناطران فضای تیم، باعث کشیده شدن راه این تیم به جاده نابسامانی شده که خود عامل بی‌ثباتی است و بهشت دلالان. (اسلایدهای دوم و سوم)

رخنه دلالان در باشگاه تراکتور البته سرایت پذیرفته از فضای حاکم بر فوتبال کشور است که موضوعات مختلف در این تیم را همواره به حاشیه رانده و تیم را بر سر دو راهی‌ای قرار داده که یک سوی آن بر تغییر رویه با تکیه بر ساختارسازی می‌انجامد و سمت دیگر تن دادن به جو معیوب فعلی است که شواهد و نتایج کار حاکیست مورد دوم کماکان در این تیم حکم‌ فرماست.

بنابراین در اوضاع کنونی اینکه انتظار داشته باشیم سرمربی جدید تراکتور از طریق کانالی با برنامه، حساب شده و منطقی رونمایی شود، عبث و بیهوده است؛ فلذا به نظر می‌رسد استخدام سرمربی خارجی صرفا راهکاری برای فروکش کردن خشم هواداران باشد تا تفکری برای خروج از بحران و آینده‌ای که به رویای دیرینه ختم شود.

با این تفاسیر و با توجه به ازسرگیری مذاکرات تراکتور با «کریستین پانوچی» که با عقب‌نشینی این مربی ایتالیایی از شروط اولیه‌اش در جریان است، باید منتظر ماند و دید که آیا سرمربی جدید و اروپایی پرشورها بازیکن سابق تیم‌های رم، میلان و رئال مادرید خواهد بود یا خیر؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا