اخبار

تداوم عملیات ایجاد راه دسترسی و بازگشایی شهرک شهید مدنی

شهردار منطقه ۷ تبریز اعلام کرد: شهرداری این منطقه از تبریز با تمام قوا وارد عملیات بازگشایی مسیر و ایجاد راه دسترسی شهرک شهید مدنی شده است.

به گزارش شهریار، محمدعلی سلیمی در جریان بازدید از پروژه ایجاد راه دسترسی و مسیرگشایی برای شهرک شهید مدنی به اتوبان شهید کسایی اظهار داشت: عملیات از هفته گذشته آغاز شده و تا هفته آینده به اتمام خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه با افتتاح اتوبان تبریز – سهند یکی از دغدغه های اهالی و ساکنان شهرک شهید مدنی قطع شدن راه دسترسی آنها به اتوبان شهید کسایی بود، گفت: با بررسی های کارشناسی صورت گرفته، ایجاد راه دسترسی شهرک مدنی از مسیر وادی رحمت به دو اتوبان شهید باکری و شهید کسایی حاصل خواهد شد.
سلیمی به اقداماتی که در دست اجرا بوده اشاره کرد و افزود: در حال حاضر سه دستگاه لودر، یک دستگاه بولدوزر و ۱۰ دستگاه کامیون کمپرسی در مسیر وادی راحمت مشغول به فعالیت بوده و اقدامات لازم برای زیرسازی در مسیر در حال انجام است.
وی طول مسیر را بیش از یک کیلومتر عنوان کرد و اظهار داشت: اکیپ های خدمات شهری و فنی عمرانی شهرداری منطقه هفت به صورت همزمان مشغول فعالیت بوده و عملیات نخاله برداری، خاک برداری، خلوط ریزی، مصالح ریزی، تثبیت و کمپکت محل در دست اقدام است.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا