اخبار

تخم‌مرغ‌های‌ فاسد از بازار خلخال جمع‌آوری شد

تخم‌مرغ‌های‌ فاسد از بازار خلخال جمع‌آوری شدسیدناصر میرمرسلی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: اخیرا یک شرکت توزیع تخم‌مرغ در اردبیل اقدام به توزیع تخم‌مرغ فاسد با تاریخ مصرف مدت‌دار جدید در فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌های خلخال کرده بود که با دریافت گزارشی اداره صنعت ،معدن و تجارت وارد عمل شده و پس از شناسایی فروشگاه‌های توزیع و مرکز پخش آن اقدام به توقف توزیع این کالا کرد.
وی گفت: خریداران این تخم‌مرغ با مارک پخش “تخم‌مرغ حسینی” و “شرکت بانگ سحر” هنگام مصرف آن متوجه فاسد بودن تخم‌مرغ‌ها شده و برای پس دادن آن به فروشگاه‌های عرضه‌کننده اقدام کرده‌اند.
او از مردم خواست از خرید تخم‌مرغ با این مارک که مهر تاریخ تولید ۲۹ خرداد ۹۹ و انقضا ۲۹ تیر ۹۹ را دارند، بلحاظ فاسد بودن و درج تاریخ مصرف جدید روی کالا خودداری کرده و در صورت مشاهده فروش مراتب را به تلفن ۱۲۴ دریافت شکایات مردمی اداره صمت خلخال دهند.
وی گفت: افرادی که پیش از این اقدام به خرید تخم‌مرغ با این مارک از بازار خلخال کرده‌اند، می‌توانند نسبت به اعاده آن به فروشگاه فروشنده و صاحبان فروشگاه‌های عرضه‌کننده آن نیز نسبت به اعاده تخم‌مرغ‌ها اقدام و وجه پرداختی خود را دریافت کنند.
میرمرسلی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با  سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل همه تخم‌مرغ‌های فاسد پخش شده از سوی این شرکت در استان جمع‌آوری و افراد متخلف و دست‌اندرکار این کار طی تشکیل پرونده تعزیراتی و قضایی جریمه شده و مورد پیگرد قضایی خواهند گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا