اخبار

تخلفات فضای مجازی در خلخال مشکل‌ساز شده است

تخلفات فضای مجازی در خلخال مشکل‌ساز شده استبه گزارش ایرنا ،احمد قنبری روز سه‌شنبه در جلسه شورای پیشگیری از جرم دادگستری خلخال افزود: این تخلفات از حد توهین ، افترا ، تهمت ناروا و تخریب شخصیت‌ها فراتر شده و به حد اخاذی و باج‌گیری از افراد رسیده است.
وی اظهارداشت: در حالی که تلاش رسانه‌های رسمی و شناسنامه‌دار فعال در فضای مجازی انعکاس خدمات خدمتگزاران نظام اسلامی به مردم منطقه در کنار نقد سازنده ضعف‌ها و کوتاهی مسوولان ضعیف است ، گروه‌ها و شبکه‌های اجتماعی غیرقانونی و غیرمجاز فعال در این شبکه تنها در برجسته کردن نکات منفی ، تخریب مسوولان منطقه و پریشانی افکار عمومی گام برداشته و هر روز بر فعالیت‌های منفی و تخریبی آنها افزوده می‌شود.
او گفت: گسترش شایعه ،نشر اکاذیب وتشویش اذهان عمومی توسط گردانندگان فضای مجازی غیرمجاز منطقه و اخاذی از مردم با عنوان جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بیماران نیز از جمله تخفات مشهود در فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی برگزاری دوره‌های آموزشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی ، تخلفات این فضا به مراتب پیش از شیوع این ویروس شده ، تشریح کرد: انتظار از همه دستگاه‌های اجرایی نظارت بر فعالیت‌های فضای مجازی و پلیس فتا و مسوولان قضایی شهرستان برخورد با متخلفان و مسدود کردن فعالیت‌های آنها در جهت ایجاد آرامش خاطر در جامعه است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا