اخبارتبریز-1

تاکید حجت الاسلام برگی بر ساماندهی وانت‌بارها

رییس شورای اسلامی تبریز با تاکید بر اینکه معضل وانت بارهای مزاحم شهر باید حل شود، اظهار داشت: قرار نیست با عربده‌کشی یک نفر، از اجرای این کار عقب نشینی کرد و وانت‌بارها و دستفروش‌ها باید ساماندهی شوند.

– رییس شورای اسلامی تبریز با تاکید بر اینکه معضل وانت بارهای مزاحم شهر باید حل شود، اظهار داشت: قرار نیست با عربده‌کشی یک نفر، از اجرای این کار عقب نشینی کرد و وانت‌بارها و دستفروش‌ها باید ساماندهی شوند.

به گزارش باش خبر وبه نقل از ایرنا، حجت الاسلام# رسول_ برگی روز یکشنبه در یکصد و دومین جلسه #شورای _اسلامی این شهر با قدردانی از مدیریت شهردار #تبریز در حوزه ساماندهی# وانت‌بارها و عوامل خدماتی #شهرداری، افزود: در این حوزه باید دادستانی، شورای تامین و نیروی انتظامی نیز ورود کنند چراکه تنها شهرداری متولی این کار نیست.

وی گفت: شورای شهر تبریز برای ساماندهی وانت‌بارها در کنار شهردار است تا با انجام این کار، معضلات ترافیکی کاهش یابد.

رییس شورای اسلامی تبریز همچنین با بیان اینکه تامین روشنایی معابر محلات الحاقی تبریز ضرورتی انکارناپذیر است، گفت: تامین روشنایی این مناطق از لحاظ امنیتی نیز حائز اهمیت است.

حجت الاسلام برگی، ادامه داد: برای رفع این مشکل و تامین روشنایی جاده‌های معابر محلات الحاقی تبریز آماده همکاری با شرکت توزیع نیروی برق هستیم.

مشکل روشنایی در محلات الحاقی موجب افزایش تصادفات می شود

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی تبریز گفت: تمام محلات الحاقی تبریز اعم از جاده آناخاتون، الوار و باغ معروف مشکل روشنایی دارند و این مشکل موجب افزایش تصادف‌های منجر به فوت و داغدار شدن خانواده‌ها می‌شود.

فریدون بابایی اقدم، افزود: با وجود سپری شدن چند سال از افتتاح اتوبان شهید باکری، مشکل سیستم روشنایی این محور برطرف نشده و روشنایی مناسبی ندارد.

وی با بیان اینکه در خصوص جایگزینی چراغ‌های برق با ال ای دی تصمیمات لازم اتخاذ شود.

شرکت توزیع برق تبریز آماده همکاری با شهرداری و راه و شهرسازی برای نصب چراغ در جاده هاست

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز در این جلسه گفت: در خصوص جاده‌های ارتباطی، یک محدودیت قانونی و یک محدودیت فنی در محلات الحاقی وجود دارد به طوری که قانونا در خارج از معابر شهری نمی‌توان اقدام به راه‌اندازی سیستم روشنایی کرد.

عباس حسامی، افزود: برخی از این جاده‌ها استاندارد لازم برای نصب چراغ را ندارند ولی با این حال در این خصوص حاضر به مشارکت با شهرداری و راه و شهرسازی هستیم.

وی اظهار داشت: در مورد جابجایی تیرهای برق، تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری منعقد شده و معابر به ۱۰ متری و ۱۲ متری تقسیم شده است که برخی با هزینه شهرداری و برخی با هزینه شرکت توزیع نیروی برق جابجا می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا