اخبار

بیش از ۳۱ هزار مرسوله پستی از سردشت به نقاط مختلف کشور ارسال شد

بیش از ۳۱ هزار مرسوله پستی از سردشت به نقاط مختلف کشور ارسال شدکمال عثمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سه ماهه اول امسال، ۳۱ هزار و ۲۱۰ مرسوله شامل بسته، امانت و پاکت پستی از سردشت به سایر نقاط کشور ارسال و  ۳۲ هزار و ۱۵۵ فقره از داخل و خارج کشور به این شهرستان وارد شده است.
وی بیان کرد: امسال اداره پست این شهرستان در مرسولات ارسالی پیشتاز با رشد ترافیک ۱۱۷.۶ درصدی و همچنین سرویس‌های سفارشی، ویژه و خرید به ترتیب با رشد ۶۴، ۵۷ و ۶۷ درصدی توانست رتبه دوم استان را کسب کند. 
رییس اداره پست سردشت گفت: این اداره با وجود بالاترین ترافیک مرسولات پستی در تاریخ خود، از جنبه‌های ایمنی، سلامت کارکنان و دریافت کنندگان خدمات پستی غافل نبوده و برای حفظ سلامتی و ایمنی نامه‌رسانان و هموطنان، به‌صورت روزانه مرسولات خود اعم از وارده و صادره را در شرایط کامل بهداشتی و دور از هرگونه آلودگی با انجام محلول‌پاشی و گندزدایی آماده‌سازی می‌کند.
وی افزود: در شرایط وجود بیماری کرونا و برابر اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره پست این شهرستان با توجه به نیاز، بدون اجرای طرح شیفت‌بندی و دورکاری با تمام نیروهای خود به ارایه خدمات به شهروندان پرداخت.
با وجود فناوری‌های نوین ارتباطی و سهولت و دسترسی آسان و سریع به اینترنت و گسترش کسب و کارهای فضای مجازی و از طرفی تعطیلی مراکز حمل بار از جمله باربری‌ها، پست با افزایش حدود ۲ برابری ترافیک بسته‌ها و امانات پستی مواجه شد.
سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا