شهر و شورا -1

بسترسازی مناسب مدیریت شهری برای فعالیت سمن‌ها و تشکل‌های اجتماعی

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز از ایجاد بسترسازی مناسب مدیریت شهری برای فعالیت سمن‌ها خبر داد.

به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، پرویز هادی با اعلام خبر تصویب آئین نامه ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد تبریز اظهار کرد: باتوجه به اهمیت مشارکت سازمان های مردم نهاد در امور شهری پیشنهاد این آئین نامه را به شورا ارائه کردیم.

#پرویز_هادی درباره این آئین نامه گفت : با توجه به فعالیت سازمان های مردم نهاد در شهر #تبریز که پتانسیل و ظرفیت بزرگی برای #مشارکت_اجتماعی شهر به شمار می روند، نیاز بود تا در شورای اسلامی شهر و #شهرداری_تبریز ساختاری برای سیاست گذاری و حمایت از این سمن ها تشکیل شود تا تعامل مدیریت شهری با NGO ها به خوبی برقرار شود.

وی افزود: از مهم ترین وظایف و اهداف این ستاد حمایت و پشتیبانی از تشکیل و فعالیت سمن ها در جهت حل معضلات شهری، برقراری تعامل بین سمن ها با شورا و شهرداری، نظارت بر اجرای برنامه ها و نحوه حمایت شهرداری از سمن ها، ایجاد بانک اطلاعاتی از سمن ها، مشارکت و برنامه ریزی در پروژه های شهری اشاره کرد.

پرویز هادی در پایان ابراز کرد: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه های ذی‌ربط ظرفیت و بسترسازی مناسبی برای افزایش فعالیت تشکل های مردمی انجام گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا