اخبار

بزرگترین خانه دارت کشور در آذربایجان شرقی افتتاح شد

بزرگترین خانه دارت کشور با حضور مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در استان افتتاح شد.

ایوب بهتاج در مراسم افتتاح این خانه دارت، افزود: ورزش، روحیه همدلی و تعامل را طلب می‌کند و از همه اعضای هیات به خصوص مقصودی رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز که اهتمام جدی برای تامین بودجه لازم تکمیل و افتتاح خانه دارت استان داشتند و سایر افرادی که زحمات بسیاری برای ایجاد این روحیه همدلی و پیشبرد کارهای افتتاح متقبل شده‌اند، قدردانی می‌کنیم.

وی اظهار کرد: امروز این سالن افتتاح شد ولی برای به بهره برداری رساندن آن لازم است که از این مکان ملی پوشانی به تیم ملی اعزام شوند. این امر عملیاتی نمی‌شود مگر با اتحاد اعضای هیات و ورزشکاران و هم‌چنین توجه جدی به مباحث روانی، تمرکز و ریلکسیشن ورزشکاران که در این حوزه می‌توان از متخصصان حوزه روانشناسی ورزشی سود برد.

وی گفت: حضور رئیس محترم فدراسیون در استان و بازدید از زیرساخت‌های این هیات ورزشی مورد مطالبه بنده و ورزشکاران است که امیدوارم در ماه‌های پیش رو با سفر به استان با توانمندی‌های ورزشکاران و زیر ساخت‌های این هیات آشنا شوند.

علی حسن پور رئیس هیات انجمن‌های ورزشی هم در ادامه از حمایت همه جانبه مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستن تبریز قدردانی کرد و همت والای ورزشکاران این هیات را نمونه بارزی از «وتعاونوا علی البر و التقوی» دانست.

وی افتتاح خانه دارت استان را نوید بخش روزهای طلایی دارت استان دانست و افزود: امیدواریم که با تلاش‌های انجام گرفته در این حوزه، شاهد ظهور ملی پوشانی از این مکان مقدس ورزشی خواهیم بود چرا که در روزهای کرونایی با برگزاری مستمر مسابقات ورزشی به صورت آنلاین، چراغ این خانه روشن مانده است.

در بخشی از برنامه، بهتاج و شرکت کنندگان در مراسم افتتاح از نزدیک شاهد اجرای برنامه توسط ورزشکاران پارکور هیات انجمن‌های ورزشی استان بودند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، در پایان مراسم، بهتاج از فرهنگ رحیم پور خیر ورزشیار استان که مساعدت مالی برای هیات انجمن‌های ورزشی داشته است، تجلیل کرد؛ هم‌چنین احکام اعضای کمیته دارت استان توسط مقصودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، سعیدپناه عضو هیئت رئیسه انجمن‌های ورزشی استان و احمدیان مسئول کمیته دارت استان اهدا شد//ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا