اخبار

برگزاری وبینار آشنایی با حمایت‌های پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی

دبیر انجمن علمی ایده های نوین دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از برگزاری وبینار آشنایی با حمایت‌های پارک علم وفناوری آذربایجان شرقی خبر داد.

حسام حسن زاده با اعلام این خبر، گفت: در این وبینار حمایت‌های مختلف پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی برای دانشجویان صاحب ایده، نوآور ‏و فناور توسط دکتر کیانی معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان بیان شد.

به گفته وی در این وبینار تخصصی دانشجویان با نحوه داوری و استقرار در مراکز رشد، حمایت های مادی و معنوی پارک علم و فناوری، مزایای راه اندازی و استقرار شرکت های فناور نوپا و فناور در مراکز رشد، آشنایی با مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و با سامانه ها و خدمات الکترونیکی پارک علم و فناوری استان مطلع شدند.

وی تاکید کرد: بسیاری از دانشجویان و فارغ التحصیلان خلاق و صاحب ایده این دانشگاه با بهره گیری از مطالب ارائه شده در این وبینار خواهند توانست با استفاده از دانش خود،کسب وکارهای موفق را راه اندازی کننند.

به گزارش باش خبر وبه نقل از ایسنا، دبیر انجمن علمی ایده های نوین دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری کارگاه های مختلف توانمندسازی برای دانشجویان دانشگاه آزاد توسط انجمن علمی ایده های نوین دانشگاه با همکاری وحمایت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: علاقه مندان برای عضویت در انجمن و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنما http://tabrizideas.ir مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا