اخبار

برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری ترک‌ها در تهران

اعضای مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استان‌های شمال‌غرب کشور با پیشنهاد شهردار تبریز مبنی بر برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی هنری و گردشگری شمال‌غرب کشور در تهران موافقت کردند.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در پنجمین مجمع مشورتی رؤسای #شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استان‌های شمال‌غرب کشور در خصوص جزئیات برگزاری این جشنواره اظهار کرد: معتقدم برگزاری این جشنواره در #تهران ظرفیت خوبی برای جذب سرمایه‌گذار در چهار استان رقم می‌زند و برگزاری چنین همایش‌هایی در #پایتخت با استقبال گسترده‌ای همراه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌دهم، جشنواره فرهنگی و هنری شمال‌غرب کشور به مدت چهار روز در #پایتخت برگزار شود، افزود: اختصاص یک روز به هریک از شهرهای اردبیل، ارومیه، زنجان و تبریز در این جشنواره تاثیر بسزایی در جذب سرمایه ‌گذاری و افزایش مشارکت‌های مردمی خواهد داشت.

#شهردار€تبریز با بیان اینکه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری بین المللی تبریز ۱۵ آبان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف این همایش جذب حداکثری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است و در این راستا پیشنهاد می شود شهرهای شمال‌غرب کشور نیز پروژه‌های اساسی سرمایه‌گذاری خود را در قالب بسته های سرمایه‌گذاری در همایش معرفی کنند.

به گفته #هوشیار، مجموعه‌های دانش‌بنیان، دانشگاه تبریز، صنایع مختلف، اتاق بازرگانی تبریز نیز در همایش #بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز مشارکت دارند.

گفتنی است، اعضای مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی و #شهرداران مراکز استان‌های شمال‌غرب کشور با پیشنهاد شهردار تبریز مبنی بر برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری و #گردشگری شمال‌غرب کشور در تهران، موافقت کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا