اخبار

برگزاری اولین جشنواره ورزشی‌ بین مناطق ۲ و ۶ دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور

اولین جشنواره ورزشی‌ بین مناطق ۲ و ۶ دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور به همت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان و به صورت مجازی در چهار بخش ورزشی برگزار می‌شود.

اولین جشنواره ورزشی‌ بین مناطق ۲ و ۶ دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور به مناسبت گرامی‌داشت دهه‌فجر و به میزبانی دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان و دانشگاه علوم‌پزشکی ارومیه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اولین جشنواره ورزشی‌ بین مناطق ۲ و ۶ دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور در بخش برادران شامل شطرنج سرعتی، هدف‌زنی فوتبال، درازنشست و دارت و در بخش خواهران نیز شامل درازنشست، دارت، شطرنج سرعتی و هدف‌زنی فوتبال برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۴۴۴۳۳۱-۰۲۴ و ۳۳۴۵۷۷۰۵-۰۲۴ تماس حاصل کنند. دانشجویان باید مدارک و ویدئو حرکات ورزشی خود را برای شرکت در مسابقات از طریق واتس‌آپ (خواهران به شماره تماس خانم ایده‌لویی ۰۹۹۳۱۰۵۰۴۹۳ و براداران به شماره تماس آقای جوادی ۰۹۱۴۱۴۶۳۷۹۸) ارسال کنند.

گفتنی است، مهلت ثبت‌نام و ارسال ویدئو تا ۳۰ بهمن‌ماه امسال بوده و نحوه فیلم‌برداری و ارسال ویدئو به صورت افقی و در قسمت پهلوی بدن قرار می‌گیرد. در ضمن ویدئوهای ادیت نشده پذیرش نشده و حفظ شئونات اسلامی نیز الزامی است.

ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا