اخبار

برف تکانی درختان منطقه ۳ برای جلوگیری از شکسته شدن

شهردار منطقه ۳ تبریز از شروع عملیات برف تکانی درختان سطح این منطقه از ساعات اولیه صبح امروز، توسط کارکنان واحد فضای سبز شهری خبر داد.

به گزارش شهریار، داوود طالب نژاد گفت: از ساعات اولیه صبح امروز، کارکنان واحد فضای سبز شهری منطقه، برف تکانی درختان موجود در سطح حوزه شهرداری منطقه را شروع کرده اند.
شهردار منطقه افزود: این عملیات برای جلوگیری از صدمات و شکسته شدن شاخه های درختان، به جهت  سنگینی برف باریده طی روزهای گذشته انجام می گیرد.
وی ادامه داد: درختان به خاطر اینکه در فصل زمستان به خواب می روند، نسبت به فصل بهار از مقاومت کمتری برخوردار بوده و در مقابل سنگینی و دیگر آسیب ها شکننده تر هستند، بدین علت با بسیج نیروها و برف تکانی خواستیم از آسیب به درختان ممانعت کنیم.
طالب نژاد، هدف دیگر برف تکانی درختان را، جلوگیری از سقوط شاخه ها در معابر و بروز خطرات بر شهروندان و یا وسایل نقلیه عنوان کرد.
شهردار منطقه به کوتاهی فرصت زمانی تکاندن برف از روی درختان اشاره کرد و گفت: هر چند شهرداری با تمام توان خود به این کار اقدام می کند ولی اگر این عملیات توام با همکاری و همت همیشگی شهروندان باشد، می توانیم به موقع درختان را از آسیب و صدمات احتمالی نجات دهیم، لذا از شهروندان عزیز درخواست می نمایم که با تکاندن برف روی درختان موجود در مقابل مغازه ها و منازل و مجتمع های مسکونی خود، مجموعه شهرداری را در این امر مهم و واجب و حیاتی یاریگر باشند.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا