اخبار

بررسی لوایح شهرداری تبریز و تعیین اعضای شورای فنی، خدماتی و فضای سبز شهرداری

لوایح شهرداری تبریز در حوزه‌های مختلف و تعیین اعضای شورای فنی، خدماتی و فضای سبز شهرداری، دستور جلسه دویست و یازدهم شورای اسلامی شهر تبریز است.

به گزارش شهریار، لایحه شهرداری تبریز در خصوص اعمال مساعدت در تخفیف عوارض شرکت صنایع پمپیران به جهت واحد نمونه تولیدی در توسعه فضای سبز نخستین دستور این هفته شورای شهر است.
دو لایحه حمایتی شهرداری تبریز با قید ضرورت یک فوریت، در خصوص اعمال مساعدت مالی به شورای اسلامی شهرستان تبریز و شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی دیگر دستورهای جلسه امروز شورانشینان است.
بررسی لایحه حمایتی شهرداری در خصوص اعمال مساعدت در بازسازی مسجد شالچیلار در منطقه محروم، دیگر دستور دویست و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز است که مورد بررسی قرار می‌گیرد.
در ادامه جلسه، تذکرات اعضای شورای شهر تبریز به شهردار و مدیران شهرداری استماع می‌شود و در ادامه آن لایحه شهرداری مبنی بر اعمال مساعدت برای تکمیل پروژه طرح تجسمی بشیر صلح و دوستی اثر آقای علی قنبری و حمایت از چاپ کتاب وی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
لایحه شهرداری تبریز در خصوص تجویز برگزاری مناقصه جهت احداث پارک آرپا دره‌سی دیگر دستور امروز شورانشینان است.
درخواست تمدید فعالیت سازمان مدیریت حمل و بار لایحه بعدی شهرداری تبریز است که در دستور جلسه قرار می‌گیرد.
لایحه شهرداری تبریز در خصوص اعمال مساعدت برای استرداد مبلغ ضبط شده دو تن از شهروندان و لایحه دیگر شهرداری در خصوص تجویز انتقال سند یک پلاک ثبتی در منطقه ۹ به نام چند شهروند دستور جلسه بعدی شورانشینان است.
در نهایت، آخرین دستور جلسه امروز شورای شهر، لایحه شهرداری در خصوص تعیین اعضای اصلی شورای فنی، خدماتی و فضای سبز شهرداری تبریز به عنوان عالی‌ترین مرجع تصمیم گیری مورد بررسی قرار می‌گیرد.
دویست و یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز رأس ساعت ۸:۳۰ امروز آغاز می‌شود.  
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا