اخبار

برخورد جدی با گرانفروشی و احتکار مواد اولیه مصرفی مردم در اهر

فرماندار اهر از توزیع پنج تن روغن جامد به نرخ ستاد تنظیم بازار در این شهر اهر خبر داد و گفت: با هرگونه گرانفروشی و احتکار مواد اولیه مصرفی مردم برخورد جدی خواهد شد.

رسول خدابخش در جلسه بررسی موانع و مشکلات مرغداران شهرستان اهر گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه سودجویی و گرانفروشی در رابطه با روغن خوراکی، اقدام به تهیه و توزیع پنج تن روغن جامد به نرخ دولتی در مناطق مختلف و محروم این شهرستان شد.

وی در خصوص توزیع و قیمت مرغ کشتار روز در شهرستان اهر نیز گفت: در این راستا روزانه حدود ۱۲ تن مرغ در این شهرستان کشتار می‌شود که با احتساب تمام هزینه‌های کشتارگاهی و حمل و نقل، در نهایت هر کیلو گوشت مرغ به قیمت ۲۰۴۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

وی گفت: با توجه به وجود ۲۷ واحد مرغداری گوشتی در اهر و ممنوع شدن خروج گوشت مرغ از استان طبق دستور سازمان جهاد کشاورزی، با وجود این تعداد واحد مرغداری در شهرستان، افزایش قیمت گوشت مرغ غیر قابل قبول خواهد بود.

، خدابخش افزود: خوشبختانه در تولید و تامین گوشت مرغ در شهرستان اهر هیچ‌گونه کمبودی نداشته و در صورت توزیع مناسب گوشت مرغ نیز قطعا قیمت آن ثابت خواهد ماند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر برخورد جدی با هرگونه گران فروشی و احتکار مواد اولیه مصرفی مردم، افزود: در خصوص توزیع تخم مرغ مصرفی نیز روزانه ۲.۲ تن تخم‌مرغ‌ به قیمت هر کیلو ۱۷۵۰۰ تومان و کارتنی ۱۵۷۰۰ تومان با نرخ مصوب ستاد تنظیم در مناطق مختلف شهر اهر توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: سعی می‌کنیم با این روش جلوی هرگونه گرانفروشی و تخلف در بازار گرفته شود.

ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا