اخبارتبریز-1

برای مبارزه با فساد هزینه دادم/ اولین‌های شهرداری از دیدگاه شهین باهر شهین باهر گفت: اگر یادتان باشد، در

شهین باهر گفت: اگر یادتان باشد، در دیدار با امام جمعه تبریز، ایشان فرمودند با فساد مبارزه کنید و من برای مبارزه با فساد هزینه دادم.

به گزارش باش خبر وبه نقل از آناج، ایرج شهین باهر شهردار سابق در مراسم تکریم و معارفه شهردار تبریز اظهار داشت: اگر یادتان باشد، در دیدار با امام جمعه تبریز، ایشان فرمودند با فساد مبارزه کنید و من برای مبارزه با فساد هزینه دادم. وقتی شورای پنجم را شروع می‌کردیم با انباشت نیرو و بدهی‌ها مواجه بودیم.

وی ادامه داد: دور پنجم دوره خاصی بود؛ کرونا، بدهی، وضعیت بد اقتصادی و… در یکجا جمع شده بود. در عرض شش ماه، با افزایش ۲۰۰ یا ۳۰۰ درصدی قیمت‌ها مواجه بودیم.

شهردار سابق تبریز تاکید کرد: شورای پنجم، اولین دوره‌ای بود که علی‌رغم مشکلات اقتصادی، تغییر کاربری فضای مجازی انجام نشد و اولین دوره‌ای است که استخدام در شهرداری کاهش یافت.

وی با بیان اینکه اولین دوره بود که تبریز با برنامه اداره شد، گفت: اولین دوره‌ای بود که برنامه جامع و طرح تفصیلی در اختیار مردم قرار گرفت و اولین دوره‌ای بود که کاربری مسکونی تبدیل به پارک و فضای سبز شد.

شهین باهر ادامه داد: اولین دوره‌ای بود که تمامی‌قراردادها در سایت بارگذاری شد و علی‌رغم وضعیت بد اقتصادی کشور، بدهی در شهرداری وجود ندارد.

وی افزود: در این دوره، ۳۵۰۰ میلیارد تومان املاکی که گم و گور بود با ایجاد سامانه املاک احیا شد و اولین دوره بود که ترک تشریفات در شهرداری جمع شد.

شهردار سابق تبریز با بیان اینکه اولین دوره بود که بازار بزرگ تبریز تجهیز شد، ادامه داد: اولین دوره‌ای بود که ۳۰۰۰ میلیارد تومان به مترو اعتبار داده شد و با احداث کارخانه آسفالت بیش از ۹۰۰ هزار تن آسفالت تولید شد. همچنین اولین دوره است که یک میلیون درخت در تبریز کاشته شد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا