اخبار

باید به سولدو زمان بدهیم/ بازگشت هواداران نقطه عطفی در نتایج تراکتور خواهد بود

به گزارش باش خبر وبه نقل از آناج، علیرضا جلیلی، پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص اوضاع و احوال تیم تراکتور از تساوی خارج از خانه مقابل سپاهان تا ضرورت تقویت این تیم و بازگشت قریب‌الوقوع هواداران به ورزشگاه صحبت کرد که متن اظهارات او را در ادامه می‌خوانید:

کارنامه رضایت‌بخش در اصفهان

تراکتور در دیدار مقابل سپاهان، در نیمه اول عملکرد خوبی نداشت اما در نیمه دوم اوضاع فرق کرد. فکر می‌کنم استراتژی این تیم در نیمه دوم برای اداره بازی خیلی بهتر بود و توانست یک امتیاز شیرین از اصفهان و تیم مدعی سپاهان بگیرد. با تغییر مربی و شوکی که به تراکتور وارد شده بود، این تیم در اصفهان نتیجه قابل قبولی گرفت.

باید به سولدو زمان بدهیم

معتقدم کل مجموعه باشگاه و هواداران باید از انتخاب سولدو حمایت کنند تا تراکتور نتیجه بگیرد. هر مربی که می‌آید به زمان نیاز دارد تا تاکتیک و افکار خود را در تیم پیاده کند. باید به سولدو زمان بدهیم. امیدوارم مثل سال گذشته نشود که شاهد تغییرات متوالی بودیم و تیم نوسان زیادی داشت.

تزریق آرامش با مدیریت حواشی

تراکتور در هفته‌های اول حاشیه‌های زیادی داشت که اثر آن در نتایج ملموس بود. تا این حواشی جمع نشود تیم به آرامش نخواهد رسید و در چنین وضعیتی انتظار کسب نتیجه دور از ذهن است. از سویی، تراکتور در شروع فصل قرعه دشواری داشت و با عبور از این هفته‌ها و تحولاتی که در تیم ایجاد شد، می‌توان نسبت به تغییر شرایط امیدوار بود.

ضرورت تقویت تیم

با توجه به کمبود نفرات و ضعف‌هایی که در بازی تراکتور دیده می‌شود، تقویت تیم باید در اولویت و مبنای کار مسئولان باشگاه قرار بگیرد. الان باشگاه‌های دیگر به دنبال جذب بازیکنان خارجی هستند و تراکتور نباید از غافله عقب بماند. البته باید خیلی مراقب باشند تا اشتباهات گذشته تکرار نشود. تکرار این اشتباهات ظلم به تراکتور، هواداران و بازیکنان آکادمی‌است.

بازیکنان خارجی، نیاز اساسی تراکتور

ما در گذشته بازیکنان خارجی درجه یکی مثل فلاویو لوپز و لوسیانو ادینیو داشتیم که تاثیرگذار بودند و خیلی به تراکتور کمک کردند. من موافق جذب بازیکنان خارجی هستم چراکه هر چقدر تیم پرمهره‌تر باشد به نفع‌اش خواهد بود. امیدوارم که مسئولان باشگاه به خواسته هواداران احترام گذاشته و برای تقویت تیم اقدام کنند.

از دفاع تا حمله یک بازیکن جذب شود

احساس من این است که تراکتور در پست‌های مختلف نیاز به جذب بازیکن دارد. در خط حمله که عباس‌زاده و بابایی حضور دارند، وقتی یکی از این دو بازیکن مثل بازی دیروز نباشد بار حمله بر روی دوش بازیکن دیگر می‌افتد که با جذب مهاجم شش دانگ می‌توانیم این فشار را کمتر کنیم. در خط هافبک نیز حضور بازیکن بازی‌ساز ضروری به نظر می‌رسد؛ همچنین جذب یک مدافع میانی در خط دفاعی از نیازهای اساسی تراکتور است.

بازیکنان باید به عشق هواداران بازی کنند

من چند سال در تراکتور حضور داشتم و با هواداران این تیم زندگی کردم و به خوبی می‌دانم که چقدر تیمشان را دوست دارند. همیشه گفتم که پرشورها نقش پررنگی در درخشش تراکتور دارند. در واقع، تیم متعلق به هواداران است و بازیکنان باید به عشق آنان بازی کنند. امیدوارم که در آینده نتایج به نحوی رقم بخورد که دل این عزیزان شاد شود.

هواداران برگردند، تراکتور برمی‌گردد

حضور هواداران در ورزشگاه نقطه عطفی در نتایج تراکتور خواهد بود و شور و شعف خاصی به تیم خواهد داد. قطعاً با بازگشت پرشورها شرایط تراکتور متفاوت خواهد شد و ان‌شاءالله بار دیگر تیم محبوب فوتبال کشورمان را سرحال و مدعی ببینیم. هواداران تراکتور اعتبار فوتبال ما هستند و امیدوارم به لیاقتشان که قهرمانی در لیگ است، خیلی زود برسند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا