اخبار

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به همراه مدیران ارشد شهرداری تبریز از برخی پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز بازدید کرد.

به گزارش شهریار، مهدی عبوری در جریان سفر به آذربایجان شرقی با همراهی عزتی معاون شهرسازی ومعماری شهرداری تبریز، رسول وظیفه شناس شهردار و معاونین منطقه ۱۰ از چند پروژه عمرانی این منطقه شامل عملیات احداث ۲۴۰ واحد مسکونی در منطقه حاشیه نشین اسد گلی ارم، پارک در حال احداث نیایش، آرامستان ستارخان، سرای کشمش چیلر و … بازدید و در جریان آخرین وضعیت انجام این پروژه های عمرانی و خدماتی قرار گرفت.
وی در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه نشین اسد گلی و نیایش ضمن ابراز رضایت از فعالیت های صورت پذیرفته بخصوص در این مناطق بر کنترل و نظارت بیشتر بر ساخت و سازهای صورت گرفته در این بخش و تلاش برای رفاه ساکنان محلی تاکید کرد.
بازدید از مراحل اجرایی پروژه تبدیل آرامستان ستارخان به پارک و فضای سبز، از دیگر بخش های این بازدید بود.
طرح ساماندهی گلزار شهدای «ستارخان» تبریز و ایجاد فضای سبز در این مکان یکی از پروژه های مهم شهرداری منطقه ۱۰ تبریز است که با هدف ایجاد کاربری تفریحی و ورزشی و فضای سبز اجرا می شود.
با انجام فعالیت های متعدد عمرانی در فضای این پارک از قبیل محوطه سازی، علاوه بر ساماندهی و ایجاد فضای سبز، گلکاری و درختکاری، این قبرستان برای استفاده شهروندان در قالب یک تفرجگاه به فضای عمومی، تبدیل می شود.
عبوری در ادامه از مجموعه صاحب الامر و سرای کشمش چیلر و … بازدید کرد و در خصوص مشکلات موجود با هئیت امنا به گفتگو پرداخت.
شهردار منطقه ۱۰ تبریز نیز با قدردانی از بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و هئیت همراه از شهرداری منطقه ۱۰ به عنوان منطقه ای فعال و پویا در اجرای طرح های عمرانی یاد کرد و از چگونگی پیشرفت این پروژه ها و همچنین مشکلات طرح ها مواردی را ارائه کرد.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا