اخبار

بازداشت سارق لوازم خودرو با 20 فقره سرقت در”مراغه”

فرمانده انتظامي استان آذربایجان شرقی از دستگيري سارق حرفه اي محتويات و لوازم داخل خودرو با 20 فقره سرقت در شهرستان مراغه خبر داد.

به گزارش باش خبر، سردار”علی محمدی”در تشريح اين خبر گفت: در پي چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو درسطح شهرستان #مراغه موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با بررسی های علمی و فنی پلیسی،سرانجام يک #سارق حرفه اي و سابقه دار را در #مخفیگاه خود دستگیر و ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتي،سارق براي بررسي بيشتر به مقر انتظامي انتقال داده شد.

اين مقام ارشد انتظامي اضافه كرد:متهم در بازجويي هاي فني بعمل آمده به 20 فقره سرقت محتويات و لوازم داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف کرد که با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.

سردار”محمدی”در پايان به همشهريان توصيه کرد:به هشدارهاي پليسي در راستاي پيشگيري از سرقت که توسط کارشناسان انتظامي ارائه مي شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسيکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پيشگيري از سرقت،خودرو خود را به تجهيزات ايمني لازم از قبيل قفل مركزي،دزدگير،قفل پدال و قفل فرمان مجهز كنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسايل قيمتي از قبيل تلفن همراه،اسنادو مدارک،شناسنامه،وجه نقد و … بر روي صندلي خودرو خودداري کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پليس 110و تقدير و پيشنهادات خود را به شماره تلفن 197گزارش نمايند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا