اخبار

بازارچه بانوی مهر جنوب غرب تبریز به معاونت فرهنگی واگذار شد

بازارچه بانوی مهر جنوب غرب تبریز با عقد قرارداد همکاری شهرداری منطقه ۷ و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، به این معاونت واگذار شد.

به گزارش شهریار، قرارداد همکاری میان شهرداری منطقه هفت تبریز، معاونت فرهنگی اجتماعی و اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز پیش از ظهر شنبه با هدف حمایت و توانمندسازی بانوان جنوب غرب تبریز منعقد و در این راستا بازارچه بانوی مهر به معاونت فرهنگی واگذار شد.
شهردار منطقه هفت در این جلسه با بیان اینکه مشکلات اقتصادی شرایط اجتماعی و فرهنگی شهر را نیز تحت تاثیر قرار داده و زمینه ساز بحران های مختلف اجتماعی می شود، افزود: شهرداری منطقه هفت در راستای پیشگیری از معضلات اجتماعی در شرایط کنونی و حمایت از کار آفرینان برنامه‌ها و اقدام های مختلفی را در دستور کار دارد که یکی از آنها توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی و اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری و سازمان های مردم نهاد است.
محمدعلی سلیمی اظهار امیدواری کرد بازارچه بانوی مهر فرصتی برای رونق اقتصادی خانواده های کم بضاعت و زنان سرپرست خانوار شده و از این مسیر بتوانند تولیدات خود را وارد بازار کار کنند.
در این جلسه همچنین در خصوص نحوه واگذاری غرفه ها به افراد مختلف بررسی های لازم انجام و آسیب شناسی شد.
طی این جلسه مقرر شد با همکاری سازمان های مردم نهاد، بهزیستی و بند نسوان تبریز، بانوان واجد شرایط شناسایی و برای همکاری در بازارچه معرفی شوند.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا