اخبار

ایجاد ۳۰۰ فرصت شغلی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در همدان

ایجاد ۳۰۰ فرصت شغلی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در همدانعلی چاردولی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای ایجاد اشتغال فعالیت هایی را در سراسر کشور از جمله همدان آغاز کرد که در این استان، شهرستان اسدآباد و نهاوند به عنوان آزمونه (پایلوت) طرح اشتغالزایی زودبازده خانگی انتخاب شد.
وی یادآوری کرد: اجرای این طرح ابتدا در شهرستان اسدآباد و از هشت ماه پیش آغاز شد که در این راستا ۲۸ روستا زیر پوشش طرح اشتغالزایی زودبازده خانگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  قرار گرفت.
معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همدان گفت: افزود: ۳۵۰ متقاضی برای اشتغال خانگی اهلیت سنجی شدند که به ۳۰۰ تن تسهیلات پنج تا ۴۰ میلیون تومانی با کارمزد پایین پرداخت شد.
چاردولی اظهار داشت: این افراد برای دریافت تسهیلات به بانک پارسیان معرفی شده و در مجموع ۱۲ میلیارد تومان وام با سود چهار درصد دریافت کردند.
وی ادامه داد: مرحله دوم طرح اشتغالزایی زودبازده خانگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در اسدآباد آغاز و پیش بینی شده که در این مرحله ۱۶ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال خرد و زودبازده خانگی پرداخت شود.
چاردولی اظهار داشت: همچنین امسال ۱۶۵ روستای نهاوند زیر پوشش طرح اشتغالزایی زودبازده خُرد خانگی قرار گرفتند و از ۲۰ رسته شغلی از جمله پرورش دام سبک و سنگین و بلوک زنی صنایع دستی حمایت می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا