اخبار

اکران طرح فرهنگی «دستمان را بگیر» در سطح تبریز

معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز گفت: با مشارکت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، همزمان با شیوع بیماری کرونا و با توجه به توصیه رهبر حکیم انقلاب اسلامی بر مداومت بر قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه و تدبّر در مضامین عالی این دعای شریف هنگام گرفتاری‌ها و ابتلائات مسلمین، طرح های فرهنگی تحت عنوان دستمان را بگیر با مضمون” دعای هفتم صحیفه سجادیه ” بر روی بیلبوردهای سطح شهر تبریز به نمایش درآمد.

به گزارش شهریار، حجت الاسلام والمسلمین  احمد حمیدی با اعلام این خبر گفت: این بیلبوردهای شهری در سطح شهر با مضمون فرازهای دعای هفتم صحیفه سجادیه که از توصیه های رهبر معظم انقلایب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای  برای دفع بلا درایام کرونایی بود با هدف ترویج فرهنگ  دعا و نیایش اکران شده است.
معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز گفت: اخلاق، معنویت، باور به خدا، داشتن روحیه امید و نشاط و آرامش از جمله مولفه هایی است که با بهره گیری از آنها می توانیم شرایط بحرانی نظیر شیوع کرونا را مدیریت کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین حمیدی گفت: حفظ سلامت شهروندان از دغدغه‌های اصلی مجموعه شهرداری تبریز بوده و تمام تلاش خادمان شهر برای تحقق این موضوع به کار گرفته شده است.
حجت الاسلام والمسلمین  احمد حمیدی درخصوص تبعات روحی ناشی از گسترش ویروس کرونا، گفت اقدامات فرهنگی در زمینه کاهش استرس و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا برای خانواده ها، امری ضروری است
وی  در پایان ابراز امیدواری کرد که شهروندان با حفظ آرامش و روحیه تعاون، در انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری کرونا همکاری کنند.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا