اخبار

اولین شکست خانگی مس سونگون/ مدافع عنوان قهرمانی چشم خورد

تیم مس سونگون ورزقان، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال تنها ۲ روز پس از معرفی این تیم به عنوان کاندیدای بهترین تیم باشگاهی فوتسال جهان، در دیدار خانگی پذیرای سپاهان اصفهان بود که در این دیدار در کمال ناباوری با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

مصاف دو تیم در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ امروز (سه‌شنبه) در سالن پورشریفی تبریز آغاز شد و مسی‌ها که علیرضا عسکری بهترین گلزن خود را در اختیار نداشتند، در نیمه اول با وجود حملات پردامنه نتوانستند قفل دروازه حریف را بشکنند و این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

برخلاف انتظارات، در شروع نیمه دوم این زردپوشان سپاهان بودند که توسط رضا آیکون به گل رسیده و پیش افتادند.

یاران حمید بی‌غم که با دریافت گل اول غافلگیر شده بودند، بازی را هجومی‌تر دنبال کردند و در سوی دیگر، شاگردان علی افضل چشم به ضدحملات داشتند که با استفاده از این حربه در دقیقه ۳۵ گل دوم را هم به ثمر رساندند و عرصه بر میزبان تنگ‌تر شد.

بلافاصله پس از این گل، مسی‌ها بازی را پاورپلی کردند و با استفاده از سیستم ۵ نفره به دنبال جبران گل‌های خورده بودند.

فشار حملات نماینده فوتسال آذربایجان در فاصله ۳ دقیقه و ۵ ثانیه به پایان کار بالاخره نتیجه داد و این تیم روی اشتباه بازیکنان حریف با یک گل بخودی موفق شد یکی از گل‌های خورده را پاسخ بدهد.

در ادامه و درحالیکه سفیدپوشان میزبان به دنبال زدن گل دوم و مساوی بودند اما برخلاف جریان بازی در دقیقه ۳۹ گل سوم را هم دریافت کردند و کار برای این تیم سخت‌تر شد.

لحظاتی بعد محمدحسین درخشانی گل دوم را برای مس سونگون به ثمر رساند تا لاله‌های نارنجی برای فرار از شکست و کسب حداقل امتیاز در این بازی خانگی امیدوار شوند.

اما حملات مدافع عنوان قهرمانی در ثانیه‌های آخر با دفاع خوب بازیکنان سپاهان حاصلی در پی نداشت و این بازی درنهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع تیم اصفهانی خاتمه یافت.

بدین‌ترتیب، نخستین شکست خانگی مس در فصل جاری مسابقات لیگ برتر و در عین حال دومین باخت فصل این تیم در برابر تیم همشهری گیتی‌پسند – رقیب‌شان برای قهرمانی – به ثبت رسید.

در جدول مسابقات، مس سونگون با شکست در بازی امروز ۳۹ امتیازی در رده دوم جدول باقی ماند اما با توجه به پیروزی گیتی‌پسند در دیگر دیدار هفته، فاصله دو تیم در صدر جدول به ۴ امتیاز افزایش یافت.

ناگفته نماند، مس سونگون در دیدار رفت با نتیجه ۳ بر صفر سپاهان را شکست داده بود که در بازی امروز یاران علی افضل و احمد باغبانباشی به رهبری بابک نصیری این شکست را تلافی کردند.
//اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا