اخبار

اولین شهردار شهر لاریجان در آذربایجان‌شرقی منصوب شد 

به گزارش دوشنبه خبرنگار ایرنا، در این آیین، سیدجعفر تاج الدینی با حکم استاندار آذربایجان شرقی به عنوان شهردار شهر لاریجان منصوب و توسط فرماندار خداآفرین معرفی شد؛ پیش از این، ابراهیم عالی، سرپرستی این شهرداری را برعهده داشت.
تاج الدینی متولد ۱۳۵۴ شهرستان هوراند دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جغرافیا است که سمت شهرداری شهر هوراند در کارنامه خود دارد.
فرماندار خداآفرین در آیین معرفی نخستین شهردار شهر لاریجان گفت: باید با استفاده از خرد جمعی و تعامل با مردم در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهر لاریجان و بهبود وضعیت فرهنگی، اجتماعی و عمرانی شهر تلاش شود.
علی امیری راد با انتقاد از ایجاد وقفه درخدمات دهی به مردم شهر لاریجان در گذشته، ارتقای دهیاری به شهرداری را یک اتفاق موثر جهت خدمات رسانی عنوان کرد و افزود: باید با استفاده از تجربیات افراد، تقویت نقاط مشترک و پرهیز از اختلاف نظرهای تفرقه انگیز و با اتحاد و همدلی در مسیر توسعه وآبادانی شهر تلاش شود .
فرماندار خداآفرین همچنین افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات  شوراهای شهر را منوط به حفظ و احیاء اعتماد مردم به عملکرد شوراها عنوان کرد.
لاریجان یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی و در شهرستان خداآفرین است و بنابر سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت این روستا در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، برابر با یکهزار و ۹۴ نفر بود.
با پیگیرهای انجام شده و موافقت و ابلاغ وزارت کشور، «لاریجان» مرکز بخش گرمادوز و «عاشقلو» مرکز بخش منجوان شهرستان خداآفرین اوایل پارسال به شهر ارتقا یافتند.

/ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا