اخبار

انفجار ناگهانی دو منزل مسکونی در جهرم

رئیس اورژانس ۱۱۵ جهرم گفت: در پی حادثه انفجار منازل مسکونی در شهرک انقلاب این شهر تاکنون چهار مرد و دو زن توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان پیمانیه انتقال یافته‌اند و یک نفر فوت کرده است.

مصدومین تحت مراقبت‌های درمانی هستند؛ اما حال یکی از مصدومین که مرد است وخیم گزارش شده است.
وی اظهار کرد: یک خانم حدودا ۳۰ ساله با آسیب شدید در این حادثه جان خود را از دست داد.
خوشرو بیان کرد: طبق شواهد و گزارش های ارسالی خانم سالمند دیگر نیز از زیر آوار بیرون آورده شده که فاقد علائم حیاتی است و هنوز تحویل نیروهای اورژانس نشده است.
وی ادامه داد: دو مصدوم دیگر در بخش اتفاقات بیمارستان پیمانیه تحت مراقبت هستند و مصدوم آقا که حال بسیار وخیم داشت به بخش آی سی یو این بیمارستان منتقل شده است.
وی ابراز کرد: مصدوم خانم دیگر به بخش سی سی یو بیمارستان استاد مطهری جهرم انتقال یافته است. این خانم در همسایگی این منازل مسکونی بوده که دچار شوک شده است.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم نیز گفت: تمام مسئولین امدادی، خدماتی و انتظامی شهرستان در محل حادثه حضور دارند و امدادرسانی به فوریت در حال انجام است.
مهدی شفیعیان افزود: از دقایق اولیه حادثه بدون درنگ همه امکانات موجود در شهرستان برای امدادرسانی و آواربرداری در محل حادثه حضور داشتند.
وی بیان کرد: تمام اعضای شورای تامین شهرستان در محل حادثه حضور یافتند و مدیریت میدان به خوبی در حال انجام است.
همچنین وی از شهروندان درخواست کرد که از حضور و تجمع در محل وقوع حادثه خودداری کنند تا کار آواربرداری و ایمن‌سازی محل تکمیل شود.
فرماندار جهرم افزود: علت حادثه بعد از تحقیقات لازم و کارشناسی اعلام خواهد شد و اکنون اولویت امدادرسانی به مصدومان است.
 شدت انفجار یکشنبه پنجم اردیبهشت رخ داد به حدی بود که صدای آن تا چند خیابان دورتر شنیده شده و موج انفجار و پرتاب آوار ساختمانی، به تعدادی خودرو و حتی منازل اطراف آسیب‌هایی وارد کرد.
شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا