خبر/ گزارش

انجام معاینات دوره ای پرسنل شهرداری توسط پزشک معتمد تصویب شد

در راستای ارتقاء مدیریت مالی و بهبود خدمات به پرسنل، جلسه کمیسیون مالی و برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهر قزوین با حضور اعضای شورا و مدیران شهرداری برگزار شد. این جلسه به بررسی لایحه‌ای مرتبط با عقد قرارداد خرید خدمات پزشک معتمد و همچنین ادامه گزارش حسابرسی سال ۱۴۰۰ شهرداری اختصاص داشت. کارشناسان حاضر به تحلیل و پاسخگویی به ابهامات مطرح شده پرداختند تا ضمن شفاف‌سازی، زمینه‌ساز تصمیم‌گیری‌های مؤثر در صحن شورا باشند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، جلسه #کمیسیون_مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری به ریاست ولی چگینی و با حضور مدیران مختلف #شهرداری و کارشناسان مرتبط اعم از مهدیون مدیرمالی،سعیدی مدیر سرمایه انسانی، خلجی مدیر درآمد ،خانلو مدیر پیمان و رسیدگی، ارباب حسابرس شهرداری و کارشناسان مربوطه در تالار مردم این نهاد برگزار شد. هدف از این جلسه بررسی یک #لایحه و ادامه گزارش حسابرسی شهرداری مرکز بود.

در این جلسه، ارباب حسابرس شهرداری، جزئیات حسابرسی سال ۱۴۰۰ را قرائت کرد و مدیران و کارشناسان حاضر به ابهامات و سوالات مرتبط با هر یک از بندهای این گزارش پاسخ دادند.

همچنین، سعیدی مدیر سرمایه انسانی، لایحه شهرداری پیرامون عقد قرارداد خرید خدمات #پزشک_معتمد برای طب کار در شهرداری را تشریح کرد. بر اساس این لایحه، مقرر شد ماهانه ۳۰ ساعت معاینات ادواری پرسنل توسط پزشک معتمد انجام شود. این لایحه جهت تصمیم‌گیری نهایی به صحن شورا ارجاع شد.

این جلسه نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر شورای اسلامی شهر قزوین در راستای بهبود مدیریت مالی و سلامت کارکنان شهرداری است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا