اخبار

انتقال 950 مصدوم در آذربایجان‌شرقی توسط اورژانس هوایی

فرمانده پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز گفت: در طول پنج سال گذشته 950 نفر از بیمار و مجروحان تصادفات از طریق اورژانس هوایی به بیمارستان امام رضا(ع) در تبریز منتقل شده‌اند.

سرهنگ خلبان بهروز سلیمانی صبح امروز در دیدار فرماندهان هوانیروز با امام جمعه مراغه اظهار کرد: #اوژانس_هوایی پایگاه ششم رزمی #هوانیروز_تبریز به مسافت ۱۷۰ کیلومتر هوایی به #شهروندان در #آذربایجان_شرقی خدمت رسانی می‌کند.

وی افزود: در طول پنج سال گذشته ۹۵۰ نفر از بیمار و مجروحان #تصادفات از طریق اورژانس هوایی به بیمارستان امام رضا(ع) در #تبریز منتقل شده‌اند.

سلیمانی اضافه کرد: پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز امروز آماده تر از همیشه در خدمت امنیت، #امدادرسانی در بلایای طبیعی و سلامت مردم است.

فرمانده پایگاه ششم رزمی #هوانیروز_تبریز در ادامه با اشاره به سالروز عملیات مرصاد افزود: زمین گیرکردن دشمن در همان ابتدای ورود به کشور از افتخارات هوانیروز در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور است.

وی گفت: در پنجم مرداد درسی به منافقین فریب خورده داده‌اند هیچ وقت فراموش نخواهند کرد.

سلیمانی افزود: خدمت به مردم افتخار هوانیروز #ارتش در عرصه تامین امنیت و خدمت‌رسانی است.

امام جمعه #مراغه نیز در این دیدار گفت: نقش نیروهای مسلح از جمله هوانیروز نقش برجسته در دوران دفاع مقدس دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی گفت: هوانیروز در هشت سال جنگ تحمیلی پشتیبان نیروهای مسلح بودند و امروز در خدمات سلامت مردم هستند.

وی با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی پرسنل هوانیروز ارتش افزود: امروز هوانیروز در کنار وظیفه ذاتی خود، در قالب اورژانس هوایی خدمات خوبی را به شهروندان در آذربایجان‌شرقی ارائه می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا