اخبار

انتقاد معاون استاندار قزوین از غیبت مدیران در نشست ستاد تسهیل

انتقاد معاون استاندار قزوین از غیبت مدیران در نشست ستاد تسهیلعیسی قبادی روز یکشنبه در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اهمیت نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای گره گشایی از مشکلات و تحقق شعار سال، مدیران بانکی دعوت شده باید در این نشست حضور یابند.
وی اضافه کرد: غیبت مدیران مرتبط برای حل مشکلات واحدهای تولیدی بر خلاف سیاست‌های جهش تولید بوده و نشان می‌دهد که این افراد دغدغه‌ چندانی نسبت به تولید و اشتغال ندارند.
قبادی تاکید کرد: هیچ بهانه‌ای از دستگاه‌های های اجرایی پذیرفته نیست و از آنجا که ستاد تسهیل و رفع موانع تولید یک کارگره جهادی به حساب می‌آید باید مدیران بانکی با علاقه و با عزم کمک به حل مشکلات واحدهای تولیدی در آن حضور یابند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین به نشانه اعتراض به غیبت برخی مدیران در این نشست، آنرا ترک کرد.
نشست ستاد تسهیل با حضور عزیزالله افضلی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان و حسین زکی زاده مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی به کار خودش ادامه داد.
در ادامه رفع مشکلات پنج واحد تولیدی در حوزه صنعت مورد بررسی قرار گرفته و مدیران عامل شرکت‌های لوله و اتصالات البرز، سایپا شیشه، سرامیک البرز، خارادژ و الکتریک و الکترونیک بهینه سازان مشکلات خودشان را مطرح کردند.
استان قزوین دارای سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا