انتظارات و گلایه های شورای شهر از سامانه 137 شهرداری تبریز
گزارش باش خبر از صحن شورای شهر امروز ۱۴۰۳/۱/۲۶
♦️ آقایفریدون بابایی اقدم ضمن تشکر از نیروی خدوم و همکاران سامانه ۱۳۷ اذعان داشت: خواهشی که داریم افزایش اطلاع رسانی در سطح شهر به مردم است و بحث ایمیل را اضافه کنید
وی افزود: در بحث انتظارات، اغلب مردم از عدم پاسخگویی به تماسها شاکی هستند.
بابایی اقدم در پایان از ضرورت ارائه گزارشات تحلیلی برای اطلاع از گلایه مردم در نواحی مختلف و بررسی معضلات منطقه پرتماس سخن گفت.
♦️ آقای رشیدی در رابطه با سامانه ۱۳۷ بیان کرد: اگر این سامانه از ارکان شهرداری تلقی میشود میبایست ارتقا داده شود و ضمن توجه به کمبود نیرو، از افراد صاحبنظر برای دریافت گزارشات و پاسخگویی به مردم استفاده شود.
وی ادامه داد: نقش شهرداریهای نواحی همچنان به شکل سنتی است و لازم است بررسی شود که چگونه میتوان شهرداریهای نواحی را در این قضیه وارد کرد.
♦️ آقای اسوتچی در این راستا افزود: بر اساس آمار منتشر شده، حدود ۳۰درصد از تماسها به دلیل اشغال بودن خط بیپاسخ میماند که به لحاظ عاطفی در مردم تاثیر منفی دارد.
وی پیشنهاد داد: اگر بتوان با توجه به شرایط، نیروی لازم را افزایش داد نتیجه بهتری خواهد داشت.
وی افزود: بازخوردسنجی به شکل تلفنی در افزایش رضایت شهروندان تاثیر مثبتی دارد. بهتر است شماره افرادی که تماس گرفتند ثبت شود و نتیجه گزارشات طی روزهای آتی از طریق تماس تلفنی به آنها اطلاع داده شود.
#شورای_شهر#سامانه_۱۳۷#تبریز#دلار#سکه_بهار_آزادی