اخبار

انتخاب نخست فلسطینیان « کالا و محصولات ترکیه »

حسام هرباوی، صاحب سوپرمارکت و نانوایی در منطقه وادی الجوز در قدس شرقی به خبرنگار آنادولو گفت: کالا و محصولات ترکیه در فروشگاه ما زیاد است. کنسرو، بیسکویت، آب میوه‌ و…؛ محصولات ترکیه از پرطرفدارترین‌ها در فلسطین است.

وی ابراز داشت: همچنین شوینده‌های ترکیه بسیار بسیار با کیفیت است و در بازار ما بسیار پرفروش است؛ علاوه بر این در بخش نانوایی نیز بسیاری از تجهیزات ما از ترکیه وارد شده که کیفیت بسیار بالایی دارند و قیمت آنها نیز مناسب است.

هرباوی تاکید کرد: تقاضای زیادی برای محصولات ترکیه در بازار ما وجود دارد چون کیفیت این محصولات بسیار بالا و طعم آنها بسیار خوب است. هم در قدس و هم در کرانه باختری پرطرفدارترین کالا و محصولات مال ترکیه است.

وی افزود: در نمایشگاه‌های مختلفتی که در ترکیه برگزار می‌شود شرکت می‌کنیم. همچنین شرکت‌های ترکیه در اینجا نمایندگی دارند، به آنها سفارش می‌دهیم و در کمتر از یک هفته برای ما آماده می‌کنند.

محمد اسماعیل موسی ابو قاسم، صاحب سوپرمارکت دیگری در کرانه باختری، نیز گفت: مهمترین دلیل ما برای داشتن این همه کالا و محصولات ترکیه این است که ما از انتفاضه اول، محصولات اسرائیل را تحریم کردیم.

ابو قاسم گفت: در فروشگاه ما اول محصولات ترکیه بعد اردن و مالزی به فروش می‌رسد/آنادولی

 

#فلسطین#ترکیه#دلار#سکه_طلا#صادرات

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
باش خبر می‌خواهیم اعلان‌هایی را برای آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها به شما نشان دهیم.
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها