اخبار

انبار احتکار ارزاق عمومی در مراغه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف انبار احتکار کالاهای اساسی و ارزاق عمومی از جمله برنج، قند و شکر به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف انبار احتکار کالاهای اساسی و ارزاق عمومی از جمله برنج، قند و شکر به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و ارزاق عمومی در یک انبار در یکی از محلات این شهرستان، ماموران #پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با شیوه‌های #پلیسی و پس از اطمینان #احتکار_کالا، با هماهنگی قضائی و به همراه نمایندگان اداره #جهاد_کشاورزی، به انبار مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از آن مقادیر قابل توجهی ارزاق عمومی شامل، دو تن #قند، یک تن #برنج و ۳۰۰ کیلوگرم شکر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی‌ مراغه با اشاره به کارشناسان ارزش کالای احتکار شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: ضمن #پلمب کردن انبار یاد شده در این راستا مالک انبار نیز شناسایی و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

به گزارش باش خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی پلیس استان، سرهنگ فارسی با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق و احتکار کالا و سرمایه‌های ملی خاطرنشان کرد: پدیده احتکار و قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری در سطح جامعه است، که مقابله با آن از اولویت‌های اصلی پلیس به شمار می‌رود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا