اخبار

امیر صباحی فرد: برای مقابله با هر تهدیدی آماده هستیم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: نیروی قدرتمند پدافند هوایی با استفاده از سامانههای بومی و داخلی جدید خود آمادگی مقابله و انهدام هرگونه تهدید در آسمان امن کشور را دارد.

توان رزمی نیروی پدافند هوایی را پُر قدرت، با صالبت و هوشیار دانست و گفت: گستره و بنیان شبکه یکپارچه پدافند هوایی که وظیفه کنترل عملیاتی و هدایت یگانهای #پدافند_هوایی را بر عهده دارد هر روز در سطوح مختلف تا یگانهای سرپنجه وسیعتر و مستحکمتر میشود.

وی با تبیین دستاوردهای رزمایش اخیر #ارتش در جنوب کشور، اظهار داشت: در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ #ارتش_جمهوری_اسالمی ایران، قدرت پدافند هوایی در مقابل چشم همگان به نمایش درآمد و ما در این #رزمایش نشان دادیم که الیههای امن ارتباطی کامال ًبومی و سامانه #سالح های راداری و موشکی بومی، مغزافزار شبکه یکپارچه پدافند هوایی را به یک قدرت قابل اتکا در منطقه و بلکه در دنیا رسانده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در خصوص توان رزم و آمادگی عملیاتی در نیروی پدافند هوایی، تصریح کرد: نیروی قدرتمند پدافند هوایی با استفاده از سامانههای بومی و داخلی جدید خود آمادگی مقابله و انهدام هرگونه تهدید در آسمان امن کشور عزیزمان را دارد و این قدرت بازدارندگی دفاعی مهم جز با توکل به خداوند متعال، استفاده از منویات راهبردی فرماندهی کل قوا و اتکا به دانش نیروی جوان متخصص و روحیه جهادی آنان میسر نشده است. صباحیفرد با ابراز رضایت و مثبت ارزیابی کردن توان رزم و آمادگی عملیاتی و تجهیزاتی گروه پدافند هوایی حضرت معصومه

)س(، این آمادگی و روحیه باالی کارکنان را از برکات همجواری با حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه )س( دانست. /ایلنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا