اخبار

امام جمعه هشترود: شبکه ملی اطلاعات تکمیل شود

حجت‌الاسلام حسن جعفریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود افزود: اگر این شبکه تکمیل شود و مردم به نحو احسن بتوانند از آن استفاده کنند، بسترهای نفوذ دشمنان از طریق فضای مجازی سرکوب خواهد شد.

وی تاکید کرد: کشور باید در سریع‌ترین زمان ممکن از شبکه ملی اطلاعات برخوردار شود و مسئولان نیز در کنار آن برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای اقشار مختلف مردم تلاش کنند.

حجت‌الاسلام جعفریان یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی را گرامی داشت و اضافه کرد: مجاهدت وی باید الگویی باشد برای آیندگان و نسل‌های آینده و همه باید راهش را ادامه دهند.

وی گفت: دشمنان به دنبال حذف نام و یاد شهید سردار سلیمانی هستند اما غافل از این اینکه این شهید بزرگوار در دلها و قلب‌های ملت ایران رسوخ کرده است.

امام جمعه هشترود: مسئولان گوش به فرمان رهبری باشند

امام جمعه هشترود بیان کرد: هرکسی و هر مسئولی که در کنار ولایت باشد و طبق گفته‌های او حرکت کند، عاقبت به خیر می‌شود و از این‌رو مسئولان باید در کنار ولایت و گوش به فرمان ایشان باشند.

به گزارش باش خبر وبه نقل از ایرنا حذف محتوا و تصاویر سردار شهید سلیمانی از اینستاگرام طی روزهای مصادف با دهه بصیرت امسال، واکنش بسیاری از مردم و مسئولان را به دنبال داشته و بار دیگر تکمیل و راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات کشورمان را در افکار عمومی برجسته کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا