اخبار

امام جمعه موقت تهران : به امید خداوند از تنگناهای اقتصادی خارجی عبور می کنیم

امام جمعه موقت تهران گفت: انقلاب اسلامی با این عظمت و این سرمایه عظیم ملی و پایگاه مستحکم اجتماعی به یاری خداوند از تنگناهای اقتصادی خارجی عبور خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه تهران خطاب به دوستداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ای کسانی که ارکان نظام سلطه را به لرزه درآورده‌اید، مطمئن باشید و با اقتدار حرکت کنید چراکه انقلابی با این عظمت و این سرمایه عظیم ملی و پایگاه مستحکم اجتماعی به یاری خداوند از تنگناهای اقتصادی خارجی عبور خواهد کرد و پیروزی پرافتخار در میدان جنگ سخت نظامی را در میدان جنگ اقتصادی نیز تکرار می‌کند.

امام جمعه موقت تهران : #دولتمردان با رصد دقیق مشکلات و چالش‌های داخلی و توطئه‌های خارجی و فراهم آوردن زمینه‌های حضور و مشارکت توده‌های #مردم ، #نخبگان علمی، سیاسی، کارآفرینان عالم، متعهد و با انگیزه تحت #رهبر_انقلاب به سوی توسعه، پیشرفت و رشد اقتصادی هموار خواهند کرد. امید است ملت ایران طعم شیرین پیروزی در #جنگ_اقتصادی را نیز تجربه کنند.

#ابوترابی فرد درباره ماجرای #مسمومیت_دانش_آموزان عزیز در تهران و چند نقطه دیگر از کشور، بیان کرد: انتظار می‌رود همانطور که شخصیت‌های برجسته علمی، سیاسی و مقامات ارشد کشور تاکید کرده‌اند در کوتاه‌ترین زمان با شناسایی عوامل و برخورد قاطع و درس‌آموز، از تکرار این حوادث ناگوار جلوگیری شود.

خطیب نماز جمعه تهران متذکر شد: همچنین ضروری است با تبیین موضوع و تنویر افکار عمومی زمینه آرامش خاطر دانش آموزان و والدین آنها فراهم شود.

وی عنوان کرد: یکی از محورهای مهم که رهبر انقلاب در دیدار اخیر با کارآفرینان آن را مطرح فرمودند، ارتقای دانش، تولید علم، تبدیل دانش به فناوری و تجاری سازی علم بود. ضروری است در پایان سال ۱۴۰۱ نگاهی به شعار سال که «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» داشته باشیم و جایگاه ایران را در این حوزه با استناد به گزارشات نهادهای معتبر بین‌المللی تبیین کنیم. /مهرنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا