اخبار

امام جمعه خلخال: برگزاری مراسم عروسی و عزا به نفع جامعه نیست

امام جمعه خلخال: برگزاری مراسم عروسی و عزا به نفع جامعه نیستبه گزارش ایرنا ،حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص انتقاد از بی‌توجهی مسوولان و مردم به مواد پیشگیرانه از کرونا و افزایش آمار ابتلا به بیماری کرونا، بر لزوم هوشیاری مسوولان و مردم در برابر بحران این بیماری در جامعه تاکید کرد.
او اظهارداشت: وقتی مسوولی خود موارد پیشگیرانه از کرونا را از جمله رعایت مسائل فردی و یا اجرای برنامه‌های جمعی  را رعایت نمی‌کند، نباید از مردم انتظار جدی گرفتن مسائل مربوط به موارد بهداشتی پیشگیرانه از کرونا را داشت.
امام جمعه خلخال رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، فاصله‌گذاری اجتماعی ، اعمال برخی محدودیت‌ها و جلوگیری از برگزاری محافل عمومی را ضروری دانست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش فزاینده و خارج از کنترل قیمت کالا ،مسکن ، خدمات و افزایش سرسام‌آور هزینه‌های زندگی گفت: وضعیت فعلی مورد رضایت هیچ یک از گروه‌های اجتماعی نیست. 
حجت‌الاسلام اسدی گفت: به نظر می‌رسد که مسوولان امر بدرستی به وظایف قانونی خود در جلوگیری از افزایش قیمت کالاها در بازار عمل نکرده‌اند و انتظار از آنها مدیریت بازار و رعایت حال مردم به عنوان کسبه نظام دینی و اسلامی از سوی بازاریان است. 
او همچنین با اشاره به سخنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خصوص پرهیز نمایندگان مردم استان در مجلس از عزل و نصب‌های اداری اظهارداشت: وظیفه اصلی یک نماینده در مجلس قانون‌گذاری ،نظارت بر حسن اجرای قوانین در جامعه با پرهیز از وارد شدن به عزل و نصب‌های مدیریت اداری است.
وی افزود: تغییر جایگاه مدیران ضعیف به شرط جایگزینی افراد کارآمد برای پیشبرد اهدف و خدمات‌رسانی بهینه به مردم امری پسندیده است، ولی باید از جایگزینی افرادی که در ستادهای انتخاباتی نمایندگان فعالیت داشته‌اند ، پرهیز شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا